Snart med 2 børn under 2 år - gode råd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
22 svar
6 synes godt om
14. februar 2013

Snartmortil3

Ja.. Nu nærmer min termin sig lidt synes jeg. Om 3 mdr er jeg mor til 2 under 2 år Det bliver vildt - jeg er begyndt at tænke over hvad jeg mon bør anskaffe mig for at lette tilværelsen lidt?

Har i andre mødre til flere små børn gode råd og erfaringer i vil give videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

L&V

110811 skriver:

Ja.. Nu nærmer min termin sig lidt synes jeg. Om 3 mdr er jeg mor til 2 under 2 år Det bliver vildt - jeg er begyndt at tænke over hvad jeg mon bør anskaffe mig for at lette tilværelsen lidt?

Har i andre mødre til flere små børn gode råd og erfaringer i vil give videre?

Lure lige med

Anmeld

14. februar 2013

_-Kathrine-_

Velkommen ind i en snart helt fantastisk, og til tider hård verden med 2 børn under 2
Vi har ikke rigtig anskaffet os så meget udover et søskendesæde til barnevognen - den er et hit for den store, han elsker at sidde og "trone"
Vi kunne nok godt bruge en ekstra barnevogn, men det er mest kun i weekenden
Pøj pøj og spørg endelig hvis der er noget

Anmeld

14. februar 2013

L&V

_-Kathrine-_ skriver:

Velkommen ind i en snart helt fantastisk, og til tider hård verden med 2 børn under 2
Vi har ikke rigtig anskaffet os så meget udover et søskendesæde til barnevognen - den er et hit for den store, han elsker at sidde og "trone"
Vi kunne nok godt bruge en ekstra barnevogn, men det er mest kun i weekenden
Pøj pøj og spørg endelig hvis der er noget

Tænker sådan om en tvillinge klapvogn vil være et hit

Anmeld

14. februar 2013

_-Kathrine-_

Månsson skriver:

Vi vendte den klapvogn mange gange og vi har endnu ikke tænkt, at sådan en kunne vi bare godt bruge...
Tror den er god hvis man bor eller er meget inde i byen.. Men vi bor på landet og tager ikke de lange byture...!
Men det er smag og behag

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Det kommer nok meget an på så mange ting.. Om i vil have begge børn med ude ofte, især hvor den ene skal sove. Vi har fx ikke bil, så vi har købt en Baby Jogger City Mini Twin GT (eller noget i den dur, det er fandme et langt navn ) med barnevognskasse i den ene side. vi skal gå til og fra vuggestue med Rose hver dag, og ofte rundt i byen mm. Og synes det er synd, hvis hun skal sidde på søskendesæde ovenpå vognen, hvis der fx er strid blæst, regn, sne osv.. Så derfor har vi købt en..

Anmeld

14. februar 2013

L&V

_-Kathrine-_ skriver:

Tr

Vi vendte den klapvogn mange gange og vi har endnu ikke tænkt, at sådan en kunne vi bare godt bruge...
Tror den er god hvis man bor eller er meget inde i byen.. Men vi bor på landet og tager ikke de lange byture...!
Men det er smag og behag

Tror os vi venter og ser.. Er heller ikke sikker på om storesøster ville ku lade den lille ligge Vi har en brugt barnevogn også lauras så det tænker jeg os bare vi bruger

Anmeld

14. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Det kommer nok meget an på så mange ting.. Om i vil have begge børn med ude ofte, især hvor den ene skal sove. Vi har fx ikke bil, så vi har købt en Baby Jogger City Mini Twin GT (eller noget i den dur, det er fandme et langt navn ) med barnevognskasse i den ene side. vi skal gå til og fra vuggestue med Rose hver dag, og ofte rundt i byen mm. Og synes det er synd, hvis hun skal sidde på søskendesæde ovenpå vognen, hvis der fx er strid blæst, regn, sne osv.. Så derfor har vi købt en..

Ja det var da noget af et navn ha ha. Så meget går vi heller ikke men det er jo om sommeren så moderens behov for at komme lidt ud bliver jo nok stort

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Ja det var da noget af et navn ha ha. Så meget går vi heller ikke men det er jo om sommeren så moderens behov for at komme lidt ud bliver jo nok stort

Hvis både dig og manden er afsted på samme tid, kan i jo have en vogn hver med, men hvis det nu kun er dig og det er en længere tur, så tror jeg det er upraktisk bare med at søskendesæde. Det er heller ikke alle vogne der kan bære sådan et

Anmeld

14. februar 2013

Snartmortil3

Månsson skriver:

Vi har bestilt en tvillinge klapvogn Det er en kompi så den store kan sidde i klapvogn og den lille kan sove. Jeg tror ikke vi ville kunne undvære det. Vi har en emmaljunga barnevogn til den store, og så vidt jeg ved kan den ikke tåle barnesæde da den ikke er understøttet.

Den nye klapvogn/barnevogn kan også være i bilen og det er jo et hit

Så har vi købt en ekstra autostol så vi har en til hver bil, så man ikke skal slæbe to børn PLUS autostol ind og ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.