hvad er min rettigheder - ang køb på dba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

LR85

Malli skriver:

Jeg har nu kimet ham ned, skrevet sms'er og gjort alt for at få kontakt til ham.
Jeg var så heldig at hans adresse var oplyst på deguldesider, og jeg skrev til ham at hvis ikke han svarede tilbage, så regnede jeg med at det var ok at vi kigger forbi lørdag med sengen, og skrev så at jeg havde hans adresse som er : ********

Så svarede han tilbage, at vi kunne komme kl 10, så måtte vi jo få pengene, så forhåbenligt holder aftalen, og hvis ikke så møder vi jo bare op igen.

Hader at skulle være på denne måde, men det mindste han kunne gøre, var da at tage snakken over telefonen!

Hold op hvor er du GOD. 

Håber han får en lærestreg. 

Har du snakket med dba? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Malli

LR85 skriver:

Hold op hvor er du GOD. 

Håber han får en lærestreg. 

Har du snakket med dba? 

Hvor er du sød, jeg er også glad for at det ser ud til det ender med at vi får vores penge tilbage, og han kan få sit L*** tilbage! Jeg har ikke fået svar fra DBA endnu, og jeg venter lige med at hive fat i dem igen, til efter weekenden, for er lidt bange for at han måske trækker sit løfte tilbage, hvis DBA pludselig kontakter ham

Det kan de få lov til bagefter, for går da ikke udfra at det er sådanne sælgere de vil ha på deres site?

Anmeld

14. februar 2013

Malli

Maja84 skriver:

Sådan er så fejt. Hvad med når i har fået pengene at købe en seng i Ikea, de er bare så fine og ikke så dyre, og der koster sengehestene til kun 75 eller 79 kr kan ikke præcis huske det

En ting er i hvertfald sikkert, jeg skal fremadrettet ud og se hvad jeg køber - men nu skal vi lige over lørdag, så jeg er helt 100 på at han holder sin aftale, og ikke bare har sagt det her i dag, for at få fred for at blive kimet ned
Håber virkelig han holder sin aftale, ellers har jeg jo også det på skrift, at han siger han vil give pengene tilbage!

Anmeld

14. februar 2013

Malli

mth1987 skriver:

Jeg synes du er sej altså. Jeg var fanme også blevet sur med ved ikk om jeg havde haft nosser til at troppe op med det. Men respekt for du ikk giver op altså. Han ska ikk slippe af med at snyde

Hvor er du sød, jeg kan sagtens mærke at jeg overskred en grænse, ved at blive ved med at kontakte ham, samt skrive at jeg ville møde op på hans adresse. Men det fik ham åbenbart i tale, og nu håber jeg bare at han holder aftalen, og ikke bare har sagt det for at få mig til at stoppe med at ringe!!

Anmeld

14. februar 2013

Malli

**Ønskebabyen skriver:

Godt at det lader til at han lader handlen gå tilbage.. Det andet her er sku for træls!!

Håber det lykkedes jer at få pengene tilbage..

JA forhåbentlig holder han aftalen, nu har jeg i hvertfald en sms hvor han skriver vi bare kan komme på lørdag kl 10, så vi er jo blevet "inviteret"

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Malli skriver:

JA forhåbentlig holder han aftalen, nu har jeg i hvertfald en sms hvor han skriver vi bare kan komme på lørdag kl 10, så vi er jo blevet "inviteret"

hehe ja, det er i jo

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Malli skriver:

En ting er i hvertfald sikkert, jeg skal fremadrettet ud og se hvad jeg køber - men nu skal vi lige over lørdag, så jeg er helt 100 på at han holder sin aftale, og ikke bare har sagt det her i dag, for at få fred for at blive kimet ned
Håber virkelig han holder sin aftale, ellers har jeg jo også det på skrift, at han siger han vil give pengene tilbage!

Ja det er jo en fordel med det på skrift håber i får pengene igen

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Malli skriver:

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Malli skriver:

Anmeld

14. februar 2013

Malli

Maja84 skriver:

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.