Hejsa! Jeg har brug for at høre hvad man kan gøre i en sag som denne - om jeg overhovedet kan gøre noget?
Jeg har handlet med en bruger på dba og købt en halvhøjseng, til min datter.
Der var intet billede på sælgers annonce udover det som er fra butikkens hjemmeside!
Jeg får så tilsendt billeder pr SMS, med beskrivelse af at den har lidt småridser og skræmmer! Det acceptere vi.
2 dage efter skriver sælger at stigen til sengen er lidt medtaget, og jeg spørg om vi kan gå 100kr ned i pris, og så vil vi bruge den midlertidigt, indtil jeg kan komme ud og købe en ny i ilva til 279kr
Dette bliver godtaget!
Sælger kommer så med sengen, og da vi samler den nogle timer efter, ser vi at stigen er over 15 cm for høj, og overhovedet ikke passer til halvhøjseng, som den er solgt som. (så den kan ikke bruges midlertidigt)
udover det mangler sengehesten som medfølger ved køb fra ny, og ej heller denne er vi blevet oplyst ikke medfølger!
Hvis vi skal ud og købe ny stige, skal vi nu også ud og købe en sengehest til 300kr da stigen ellers ikke kan påsættes på sengen, og så kan vores datter ikke komme op! altså 550 kr i ilva.
På alle skruer mangler de der hvide dimser, som gør man ikke kan se den grimme skrue!
Vi ringer til sælger, og siger at vi ærlig talt føler os lidt snydt, og at han ikke nogen steder har oplyst disse ting.
Sælger siger da vi ringer, at han ikke vil komme og hente sengen, men hvis vi kommer ned til ham med den, så går handlen retur! Dette får vi arrangeret! Og da vi skriver at vi kan komme med den lørdag, skriver sælger at handlen alligevel ikke kan gå tilbage, og at handlen et bindende!
Handlen lever jo ikke op til det sælger har sagt han har til salg!? Hvad er mine rettigheder nu, kan man klage et sted, eller noget andet?
Anmeld