Dukke, uden alt muligt skadeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ja det synes jeg godt nok Min datter har også haft den med i bad en enkelt gang Den skal så lige stå i vasken og dryppe af bagefter haha..

pjat afdrypning er overvurderet - den skal da bare ha en ble på??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Laulund87

Problembarnet skriver:

pjat afdrypning er overvurderet - den skal da bare ha en ble på??  

Ja og så kommer der bare vand ud ved munden, armene og alle andre mikroskopiske åbninger

Anmeld

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Laulund87 skriver:

Ja og så kommer der bare vand ud ved munden, armene og alle andre mikroskopiske åbninger

herre gud - det er jo bare vand 

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Problembarnet skriver:

herre gud - det er jo bare vand 

True, men Maria mente den var ulækker fordi den tissede hele tiden

Anmeld

13. februar 2013

blomst84

MiN datter har Rubens baby og den leger hun aldrig med... Men hendes 2 new born baby er et kæmpe hit, de er hårde på hele kroppen   og har en sut om halsen

Anmeld

13. februar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med en steinerdukke?

Min mor forhandler bl.a Steinerdukker. De 100% naturmateriale og i rigtig god kvalitet. De dukker hun forhandler er lavet i Peru som en del af et støtteprojekt hvor fattige landsbykvinder får arbejde, en rimelig løn og børnepasning. Du kan læse mere om projektet på hendes hjemmeside slagebro.dk

Ville gerne have indsat et billede og gjordt linket blår, men det kan jeg åbenbart ikke finde ud af

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

blomst84 skriver:

MiN datter har Rubens baby og den leger hun aldrig med... Men hendes 2 new born baby er et kæmpe hit, de er hårde på hele kroppen   og har en sut om halsen

Hvor gammel er din datter? Tænker de hårde dukker måske vil blive lidt for klodsede? Isabella er 15 mdr.. 

Men tror det bliver en baby born af en art, den er der mange der snakker godt om  Og var jo også selv glad for den da jeg var barn 

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

Roselil skriver:

Hvad med en steinerdukke?

Min mor forhandler bl.a Steinerdukker. De 100% naturmateriale og i rigtig god kvalitet. De dukker hun forhandler er lavet i Peru som en del af et støtteprojekt hvor fattige landsbykvinder får arbejde, en rimelig løn og børnepasning. Du kan læse mere om projektet på hendes hjemmeside slagebro.dk

Ville gerne have indsat et billede og gjordt linket blår, men det kan jeg åbenbart ikke finde ud af

De er rigtig søde 

Anmeld

14. februar 2013

Tona

isabellasmor skriver:

kan ikke lide dem fra sebra.. 

bliver selv ved med at vende tilbage til rubens, men tror hun ville blive mere glad for en lidt mere "baby" agtig... hmmmmm.. det er sku svært altså 

hvor gammel er din datter?

Dem fra Rubens kan man både få som baby-dukke (som er pænt stor) og som barn-dukke. Barn-dukken er sjovt nok en del mindre end baby-dukken, så den købte vi til vores datter, da den er lettere at håndtere for hende tror vi. Hun er 2 år gammel.

Anmeld

14. februar 2013

isabellasmor

Amandas-mor skriver:

Dem fra Rubens kan man både få som baby-dukke (som er pænt stor) og som barn-dukke. Barn-dukken er sjovt nok en del mindre end baby-dukken, så den købte vi til vores datter, da den er lettere at håndtere for hende tror vi. Hun er 2 år gammel.

Det var netop også en ruben baby jeg havde kigget på (molly) , men vi var i br idag, og valgte så at købe en new born baby i blød model. Den har fået et par krammere og kys indtil videre, så håber hun bliver glad for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.