Dukke, uden alt muligt skadeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

isabellasmor

IG skriver:

Både min mands datter og søn har baby born dukker (de hårde modeller) og dem leger de flittigt med. Pigen har også en Rubens barn dukke, men den leger hun ikke med nær så meget som hun gør med hendes baby born.

Hun har også nogle andre (ret uhyggelige) dukker, som hun har fået af hendes oldemor, de ligner nyfødte på en prik....

hvor gamle er børnene? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

IG

isabellasmor skriver:

hvor gamle er børnene? 

Nu er de 4 og 6, men de har begget leget flittigt med deres baby born siden 2 års alderen (altså taget tøj af/på, puttet, passet på, osv)

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

IG skriver:

Nu er de 4 og 6, men de har begget leget flittigt med deres baby born siden 2 års alderen (altså taget tøj af/på, puttet, passet på, osv)

tror det ender med en baby børn i blød udgave.... hmm, hvor er det irreterende det skal være så svært

Anmeld

13. februar 2013

IG

isabellasmor skriver:

tror det ender med en baby børn i blød udgave.... hmm, hvor er det irreterende det skal være så svært

Det er rigtig besværligt, min mands pige (6 år) har et hav af dukker... hun leger lidt med dem alle sammen, men falder altid tilbage på baby born (hun sover med den, bader den, giver den mad og jeg ved ikke hvad)

Det hun leger mest med de uhyggelige dukker der liger rigtige babyer er at hun har prøvet at lokke mig i fordærv (hvilket er lykked hende meget godt) med at komme med dem "åhhh, kunne du ikke tænke dig sådan en??" hvor hun så har puttet dem ind til mig

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

IG skriver:

Det er rigtig besværligt, min mands pige (6 år) har et hav af dukker... hun leger lidt med dem alle sammen, men falder altid tilbage på baby born (hun sover med den, bader den, giver den mad og jeg ved ikke hvad)

Det hun leger mest med de uhyggelige dukker der liger rigtige babyer er at hun har prøvet at lokke mig i fordærv (hvilket er lykked hende meget godt) med at komme med dem "åhhh, kunne du ikke tænke dig sådan en??" hvor hun så har puttet dem ind til mig

haha! smart 

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Problembarnet skriver:

Min datter (2 til marts) render rundt med min gamle baby born.. og den elsker hun (sover med den, giver den aftensmad (det vi får), og giver den sutteflaske, den får ble på.. og nattøj på når vi skal sove  Den får møs, kram og historier og sange- Du kan godt vaske den, den kan bare ikke kommie med i bad  

Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, pøj pøj med søgningen 

Her har min gamle baby born ellers været med i bad, hvad skulle der ske ved det som åbenbart ikke er sket her?

Anmeld

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Laulund87 skriver:

Her har min gamle baby born ellers været med i bad, hvad skulle der ske ved det som åbenbart ikke er sket her?

Pas - jeg kan bare huske at jeg ikke måtte få min i bad - da jeg var lille   

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Problembarnet skriver:

Pas - jeg kan bare huske at jeg ikke måtte få min i bad - da jeg var lille   

Ej hvor strengt 

Anmeld

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Laulund87 skriver:

Ej hvor strengt 

ja ik... i sær når du måtte  Snyyyd 

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Problembarnet skriver:

ja ik... i sær når du måtte  Snyyyd 

Ja det synes jeg godt nok Min datter har også haft den med i bad en enkelt gang Den skal så lige stå i vasken og dryppe af bagefter haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.