Jeg søger en dukke til min datter, en dukke hun kan kører rundt i sin dukkevogn, give sut i munden osv.
Har haft kig på Rubens barn (baby molly) , det der trækker mest i den retning er faktisk det der med at de har køn.
Så har jeg kigget på baby born, new born baby (blød krop) selvom jeg faktisk synes den er grim... Hehe, men den har sut osv.
og sidst men ikke mindst, en Götz baby dukke .
Mine problemer her er . Rubens barn hører jeg forældrene ELSKER, men ikke børnene.. Og jeg tror sku ærligt ikke min datter vil syntes om den, tror det skal være noget mere baby agtigt...
Baby born, synes jeg ikke er køn.. Og så er der det med kemi og phthalater, kan ikke finde nogen steder om der er det i dem? Ved godt den er CE mærket (står der på br's hjemmeside) men derfor kan der jo stadig være en masse i? Og så kan den så vidt jeg ved ikke vaskes.... Hvilket den helst skal kunne.... 
Ja, og så til Götz.. på alle dem jeg kan finde fra Götz, der er de først anbefalet fra 3 år
Hvilket jo så igen betyder at de "må" indeholde alt muligt skidt?
Ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl, alt er udelukket fundet frem til på Google 
Er der nogen der kan hjælpe mig? Kender til disse 3, eller nogle helt andre måske som opfylder mine "krav"?
tusind tak på forhånd
min datter er forresten 15 mdr gammel 
Anmeld