Dukke, uden alt muligt skadeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.265 visninger
29 svar
2 synes godt om
13. februar 2013

isabellasmor

Jeg søger en dukke til min datter, en dukke hun kan kører rundt i sin dukkevogn, give sut i munden osv. 

Har haft kig på Rubens barn (baby molly) , det der trækker mest i den retning er faktisk det der med at de har køn. 

Så har jeg kigget på baby born, new born baby (blød krop) selvom jeg faktisk synes den er grim... Hehe, men den har sut osv. 

og sidst men ikke mindst, en Götz baby dukke . 

Mine problemer her er . Rubens barn hører jeg forældrene ELSKER, men ikke børnene.. Og jeg tror sku ærligt ikke min datter vil syntes om den, tror det skal være noget mere baby agtigt... 

Baby born, synes jeg ikke er køn.. Og så er der det med kemi og phthalater, kan ikke finde nogen steder om der er det i dem? Ved godt den er CE mærket (står der på br's hjemmeside) men derfor kan der jo stadig være en masse i? Og så kan den så vidt jeg ved ikke vaskes.... Hvilket den helst skal kunne.... 

Ja, og så til Götz.. på alle dem jeg kan finde fra Götz, der er de først anbefalet fra 3 år  Hvilket jo så igen betyder at de "må" indeholde alt muligt skidt? 

Ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl, alt er udelukket fundet frem til på Google 

Er der nogen der kan hjælpe mig? Kender til disse 3, eller nogle helt andre måske som opfylder mine "krav"? 

tusind tak på forhånd 

min datter er forresten 15 mdr gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
isabellasmor skriver:

Jeg søger en dukke til min datter, en dukke hun kan kører rundt i sin dukkevogn, give sut i munden osv. 

Har haft kig på Rubens barn (baby molly) , det der trækker mest i den retning er faktisk det der med at de har køn. 

Så har jeg kigget på baby born, new born baby (blød krop) selvom jeg faktisk synes den er grim... Hehe, men den har sut osv. 

Mine problemer her er . Rubens barn hører jeg forældrene ELSKER, men ikke børnene.. Og jeg tror sku ærligt ikke min datter vil syntes om den, tror det skal være noget mere baby agtigt... 

Baby born, synes jeg ikke er køn.. Og så er der det med kemi og phthalater, kan ikke finde nogen steder om der er det i dem? Ved godt den er CE mærket (står der på br's hjemmeside) men derfor kan der jo stadig være en masse i? Og så kan den så vidt jeg ved ikke vaskes.... Hvilket den helst skal kunne.... 

Ja, og så til Götz.. på alle dem jeg kan finde fra Götz, der er de først anbefalet fra 3 år  Hvilket jo så igen betyder at de "må" indeholde alt muligt skidt? 

Ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl, alt er udelukket fundet frem til på Google 

Er der nogen der kan hjælpe mig? Kender til disse 3, eller nogle helt andre måske som opfylder mine "krav"? 

tusind tak på forhånd 

Min datter (2 til marts) render rundt med min gamle baby born.. og den elsker hun (sover med den, giver den aftensmad (det vi får), og giver den sutteflaske, den får ble på.. og nattøj på når vi skal sove  Den får møs, kram og historier og sange- Du kan godt vaske den, den kan bare ikke kommie med i bad  

Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, pøj pøj med søgningen 

Anmeld

13. februar 2013

Tulle28

Min datter har både en Rubens baby og en Newborn baby og det er helt klart sidstnævnte hun leger mest med, Rubens får pillet tøjet af i ny og næ, men ellers ikke.

Aner ærligt ikke om der er skadelig kemi i Newborn baby/Babyborn

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

Problembarnet skriver:

Min datter (2 til marts) render rundt med min gamle baby born.. og den elsker hun (sover med den, giver den aftensmad (det vi får), og giver den sutteflaske, den får ble på.. og nattøj på når vi skal sove  Den får møs, kram og historier og sange- Du kan godt vaske den, den kan bare ikke kommie med i bad  

Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, pøj pøj med søgningen 

er det den der new born baby? jamen har også kun hørt at ungerne elsker baby born, havde selv 2 som barn med hård krop (den almindelige) og jeg eeeelskede dem! det er sådan set også den jeg hælder mest til... 

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

Tulle28 skriver:

Min datter har både en Rubens baby og en Newborn baby og det er helt klart sidstnævnte hun leger mest med, Rubens får pillet tøjet af i ny og næ, men ellers ikke.

Aner ærligt ikke om der er skadelig kemi i Newborn baby/Babyborn

det er også det jeg tænker, at en baby born ville være mere populær .. men ja... det er bare det der forbandede kemi/phthalat halløj... 

Anmeld

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
isabellasmor skriver:

er det den der new born baby? jamen har også kun hørt at ungerne elsker baby born, havde selv 2 som barn med hård krop (den almindelige) og jeg eeeelskede dem! det er sådan set også den jeg hælder mest til... 

Nej - det er en helt alm baby born  (den gang JEG var barn , fandtes der ikke new-born 

Når vi nu taler om det - kan man stadig få tøj osv. til alm. Baby Born??? 

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

Problembarnet skriver:

Nej - det er en helt alm baby born  (den gang JEG var barn , fandtes der ikke new-born 

Når vi nu taler om det - kan man stadig få tøj osv. til alm. Baby Born??? 

det tror jeg bestemt man kan  på BR's hjemmeside er der side op og side ned med baby born tøj

Anmeld

13. februar 2013

Tona

isabellasmor skriver:

tusind tak på forhånd 

Min datter elsker hendes Rubens barn, og de har dem også nede i børnehaven hvor mange andre børn slæber omkring med dem, så tror godt man kan være heldig at børnene elsker dem også...og så kan de vaskes og er lækker bløde uden plastic

Jeg har også anbefale dem man kan få fra Sebra. De er hæklede og kan også vaskes og er bløde uden plastic. De er godt nok utåleligt dyre, men de er så også håndhæklede.

Anmeld

13. februar 2013

IG

Både min mands datter og søn har baby born dukker (de hårde modeller) og dem leger de flittigt med. Pigen har også en Rubens barn dukke, men den leger hun ikke med nær så meget som hun gør med hendes baby born.

Hun har også nogle andre (ret uhyggelige) dukker, som hun har fået af hendes oldemor, de ligner nyfødte på en prik....

Anmeld

13. februar 2013

isabellasmor

Amandas-mor skriver:

Min datter elsker hendes Rubens barn, og de har dem også nede i børnehaven hvor mange andre børn slæber omkring med dem, så tror godt man kan være heldig at børnene elsker dem også...og så kan de vaskes og er lækker bløde uden plastic

Jeg har også anbefale dem man kan få fra Sebra. De er hæklede og kan også vaskes og er bløde uden plastic. De er godt nok utåleligt dyre, men de er så også håndhæklede.

kan ikke lide dem fra sebra.. 

bliver selv ved med at vende tilbage til rubens, men tror hun ville blive mere glad for en lidt mere "baby" agtig... hmmmmm.. det er sku svært altså 

hvor gammel er din datter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.