Ville i sende i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Bebsen

Har stemt blive hjemme

Men, min dreng havde op til jul en længere sygdomsperioden, og valgte, i samarbejde med dp, at lade ham komme med til julemanden, mest for at han lige ku se de andre, og DP mor, for bagefter kom jul og nytår hvor han også havde fri. Han havde falsk strubehoste, og var ikke helt på toppen endnu, var afsted i ca 2,5 time. Succes, men han var også glad for at komme hjem og slappe af bagefter. (at han så var vildt bange for julemanden er en anden historie, det gik over da julemanden gav en gave )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Lone Jakobsen

jeg giver de andre ret... ville lade ham blive hjemme

god bedring med ham. håber snart han er helt frisk igen

Anmeld

14. februar 2013

Pige2009

MIWULA skriver:

Jamie har jo lungebetændelse igen som nogle af jer jo nok ved..

Han lyder meget forpustet i sin vejrtrækning og raller en del men han er frisk og løber rundt og leger samt laver BALLADE.. hihi

Han har igen idag haft blå læber og jeg har givet ham masken som vi har fået afvide vi bare kan gøre når vi synes det er nødvendigt.. men synes desværre ikk rigtig den har nogen effekt..

Jeg ved så ikk om jeg skal holde ham hjemme eller om jeg skal sende ham i vuggestue da han jo har brug for at komme ned og lege lidt efter at ha været hjemme sammenlagt 3 uger ca. med måske 2 dage i vuggeren..

Mon ikke han er frisk til mandag igen?

Anmeld

14. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville nu heller ikke sende afsted, så godt i tager på biblo...

for mig lyder det ikke som lungebetændelse, men astmatisk bronkitis.... Jeg har været det samme igennem... Min den store fik den ene lungebetændelse efter den anden, troede vi... Indtil vi kom op til vores overlæge (han er født for tidlig og gik til kontrol).. Jeg nævnte at han havde haft 6 lungebetændelser og at han fik det ca hver anden uge... Og jeg var bare ikke vild med at putte alt det penicilin i ham så tit.... vores læge kiggede på os og sagde at han ville give os maske med hjem og at vi skulle bruge den flittigt i starten... Og vupti forsvandt hans lungebetændelser sørme....

så jeg ville bruge masken meget flittigt nu her.... De må jo få den blå op til 8/10 gange om dagen... Så er mit gæt at de blå læber vil forsvinde ret hurtigt, samt lungebetændelsen..... 

Knus Mette 

Anmeld

14. februar 2013

MIWULA

Baagøe skriver:

Mon ikke han er frisk til mandag igen?

Det håber jeg men kan ikk mærke bedring endnu desværre

Anmeld

14. februar 2013

MIWULA

Mathias Villads skriver:

Jeg ville nu heller ikke sende afsted, så godt i tager på biblo...

for mig lyder det ikke som lungebetændelse, men astmatisk bronkitis.... Jeg har været det samme igennem... Min den store fik den ene lungebetændelse efter den anden, troede vi... Indtil vi kom op til vores overlæge (han er født for tidlig og gik til kontrol).. Jeg nævnte at han havde haft 6 lungebetændelser og at han fik det ca hver anden uge... Og jeg var bare ikke vild med at putte alt det penicilin i ham så tit.... vores læge kiggede på os og sagde at han ville give os maske med hjem og at vi skulle bruge den flittigt i starten... Og vupti forsvandt hans lungebetændelser sørme....

så jeg ville bruge masken meget flittigt nu her.... De må jo få den blå op til 8/10 gange om dagen... Så er mit gæt at de blå læber vil forsvinde ret hurtigt, samt lungebetændelsen..... 

Knus Mette 

Han har haft astmatisk bronkitis sidste vinter men har ikk haft det siden foråret. vi bruger masken men synes ikk den har samme effekt som jeg huskede den havde sidst. 

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

Håber han er blevet frisk igen

Anmeld

27. februar 2013

MIWULA

Baagøe skriver:

Håber han er blevet frisk igen

Det er han helt sikkert blevet.. Det sidste han fik var fliksotide til masken som han skulle ha 2 gange dagligt i en uge og nu er den uge gået så nu skal vi bare lige til tjek imorgen.. Men det virker som om det har hjulpet.. Tak fordi du spurgte..

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

MIWULA skriver:

Det er han helt sikkert blevet.. Det sidste han fik var fliksotide til masken som han skulle ha 2 gange dagligt i en uge og nu er den uge gået så nu skal vi bare lige til tjek imorgen.. Men det virker som om det har hjulpet.. Tak fordi du spurgte..

Velbekomme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.