Ville i sende i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.462 visninger
28 svar
21 synes godt om
13. februar 2013

MIWULA

Jamie har jo lungebetændelse igen som nogle af jer jo nok ved..

Han lyder meget forpustet i sin vejrtrækning og raller en del men han er frisk og løber rundt og leger samt laver BALLADE.. hihi

Han har igen idag haft blå læber og jeg har givet ham masken som vi har fået afvide vi bare kan gøre når vi synes det er nødvendigt.. men synes desværre ikk rigtig den har nogen effekt..

Jeg ved så ikk om jeg skal holde ham hjemme eller om jeg skal sende ham i vuggestue da han jo har brug for at komme ned og lege lidt efter at ha været hjemme sammenlagt 3 uger ca. med måske 2 dage i vuggeren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

isabellasmor

MIWULA skriver:

Han lyder meget forpustet i sin vejrtrækning og raller en del men han er frisk og løber rundt og leger samt laver BALLADE.. hihi

Han har igen idag haft blå læber og jeg har givet ham masken som vi har fået afvide vi bare kan gøre når vi synes det er nødvendigt.. men synes desværre ikk rigtig den har nogen effekt..

Jeg ved så ikk om jeg skal holde ham hjemme eller om jeg skal sende ham i vuggestue da han jo har brug for at komme ned og lege lidt efter at ha været hjemme sammenlagt 3 uger ca. med måske 2 dage i vuggeren..

Jeg ville beholde ham hjemme indtil han var helt rask.

God bedring med ham

Anmeld

13. februar 2013

LBK

MIWULA skriver:

jeg har stemt "blive hjemme".

Jeg ville ikke overlade mit barn i "den tilstand" til andre. Hvis du forstår. Jeg ville stadig synes at han bar for syg. MEN når det er sagt kunne jeg da godt finde på at lave en aftale med vuggestuen/dagplejemor om at komme og lege et par timer hvis jeg selv måtte blive og holde øje.

Det tror jeg at jeg ville have gjort.

God bedring med ham

Anmeld

13. februar 2013

L&V

MIWULA skriver:

Han har mest af alt brug før at blive hjemme og blive ordentlig frisk.. Børn skal ikke i institution før end de 100%kan deltage i hverdagen og er helt friske

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

LBK skriver:

jeg har stemt "blive hjemme".

Jeg ville ikke overlade mit barn i "den tilstand" til andre. Hvis du forstår. Jeg ville stadig synes at han bar for syg. MEN når det er sagt kunne jeg da godt finde på at lave en aftale med vuggestuen/dagplejemor om at komme og lege et par timer hvis jeg selv måtte blive og holde øje.

Det tror jeg at jeg ville have gjort.

God bedring med ham

Lyder som en rigtig god ide.. Men tror du man kan det?

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

isabellasmor skriver:

Jeg ville beholde ham hjemme indtil han var helt rask.

God bedring med ham

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Han har mest af alt brug før at blive hjemme og blive ordentlig frisk.. Børn skal ikke i institution før end de 100%kan deltage i hverdagen og er helt friske

Anmeld

13. februar 2013

LBK

MIWULA skriver:

Lyder som en rigtig god ide.. Men tror du man kan det?

Altså nu går min pige i dagpleje. Så jeg kender intet til vuggestuer. Men det ville uden problemer kunne lade sig gøre hos vores dagplejemor. 

Men du må jo prøve at spørge. Og så selvfølgelig indedøre.

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

jeg ville holde ham hjemme, især fordi det er lungebetændelse, og når han får blå læber, jeg ville ikke kunne tilgive mig selv hvis jeg f.eks. afleverede mit barn og jeg vidste at han var syg og det så blev værre mens han var væk, eller hvis han smittede de andre børn. så hellere holde hjemme... 

så må du hoppe i overtøjet og tage ham med ud på legepladsen og røre sig lidt.

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

LBK skriver:

Altså nu går min pige i dagpleje. Så jeg kender intet til vuggestuer. Men det ville uden problemer kunne lade sig gøre hos vores dagplejemor. 

Men du må jo prøve at spørge. Og så selvfølgelig indedøre.

Ja det må jeg prøve og høre om når jeg kommer derned igen til en anden gang.. Nu fandt jeg nemlig lige på vi skal en tur på biblioteket i stedet for.. Der er ret børnevenligt Men tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.