Ville i sende i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

MIWULA

Isabella_mor skriver:

jeg ville holde ham hjemme, især fordi det er lungebetændelse, og når han får blå læber, jeg ville ikke kunne tilgive mig selv hvis jeg f.eks. afleverede mit barn og jeg vidste at han var syg og det så blev værre mens han var væk, eller hvis han smittede de andre børn. så hellere holde hjemme... 

så må du hoppe i overtøjet og tage ham med ud på legepladsen og røre sig lidt.

Nej det er også det jeg tænker på hele tiden og tænk nu hvis han stoppede med at trække vejret.. Men de skriver jo under lungebetændelse at de må komme i vuggestue når de ikk har feber mere..

Ja jeg har os lige besluttet vi skal en tur på biblioteket og hygge lidt.. Tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Isabella_mor

MIWULA skriver:

Nej det er også det jeg tænker på hele tiden og tænk nu hvis han stoppede med at trække vejret.. Men de skriver jo under lungebetændelse at de må komme i vuggestue når de ikk har feber mere..

Ja jeg har os lige besluttet vi skal en tur på biblioteket og hygge lidt.. Tak for svar..

okay..

Ja det der med at hvis han stoppede med at trække vejret, det tænkte jeg også på, men jeg ville ikke male fanden på væggen.. 

hav en god tur på Biblo

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

Isabella_mor skriver:

okay..

Ja det der med at hvis han stoppede med at trække vejret, det tænkte jeg også på, men jeg ville ikke male fanden på væggen.. 

hav en god tur på Biblo

Det ville være skrækkeligt.. Mange tak skal du ha..

Anmeld

13. februar 2013

fairlady

MIWULA skriver:

Det ville være skrækkeligt.. Mange tak skal du ha..

Har I været til lægen med hans blå læber? Synes det lyder som noget jeg lige ville få tjekket...

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

fairlady skriver:

Har I været til lægen med hans blå læber? Synes det lyder som noget jeg lige ville få tjekket...

Ja vi var hos lægen igår og der fik han noget andet medicin mod lungebetændelse og vi kan bare bruge hans maske mod astmatisk bronkitis. Det skal lige sige for ca 2-3 uger siden var vi hos lægen hvor han fik afvide han havde lungebetændelse også da det sluttede fik han falsk strubehoste og nu har han lungebetændelse igen. Og alle 3 gange har han haft blå læber. Håber bare snart det ender. 

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Ville aldrig sende mit syge barn afsted.

Anmeld

13. februar 2013

MIWULA

Silas <3 skriver:

Ville aldrig sende mit syge barn afsted.

Det vil jeg heller ikk...

Anmeld

13. februar 2013

MorDk

Blive hjemme helt sikkert!!

Anmeld

13. februar 2013

K&S

MIWULA skriver:

Jamie har jo lungebetændelse igen som nogle af jer jo nok ved..

Han lyder meget forpustet i sin vejrtrækning og raller en del men han er frisk og løber rundt og leger samt laver BALLADE.. hihi

Han har igen idag haft blå læber og jeg har givet ham masken som vi har fået afvide vi bare kan gøre når vi synes det er nødvendigt.. men synes desværre ikk rigtig den har nogen effekt..

Jeg ved så ikk om jeg skal holde ham hjemme eller om jeg skal sende ham i vuggestue da han jo har brug for at komme ned og lege lidt efter at ha været hjemme sammenlagt 3 uger ca. med måske 2 dage i vuggeren..

Jeg ville helt klart holde ham hjemme 

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Jeg ville lade ham blive hjemme.... God bedring <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.