Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Troldemommi

Krussedulle skriver:

Det lyder helt vildt romantisk!!

Ja ikke  A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

jydeinden

næhh her skal vi ned og besøge min farmor vi var ude og spiser igår istedet.. giver ikke meget for de der "se mig, hør mig" dage, men er jo hver sin smag

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

AnnaMary skriver:

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

vi skal til 3D scanning - men vi havde faktisk ikke overvejet det var valentines day, da vi absolut ikke gider gå op i den slags, synes sku det noget opreklameret pis

Anmeld

13. februar 2013

lisbethita

AnnaMary skriver:

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

Næææ....vi har lige haft årsdag og fødselsdag, så vi fejrer det ikke ! Men det lyder ellers hyggeligt med alt det du disker op med. Er sikker på, at det bliver et hit!

Anmeld

13. februar 2013

lisbethita

FrkZier skriver:

vi skal til 3D scanning - men vi havde faktisk ikke overvejet det var valentines day, da vi absolut ikke gider gå op i den slags, synes sku det noget opreklameret pis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.