Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
24 svar
10 synes godt om
13. februar 2013

AnnaMary

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

LinLin

Nope.... Det er bare en helt almindelig torsdag her

Anmeld

13. februar 2013

Lunae

AnnaMary skriver:

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

Årh det lyder hyggeligt vi er egentlig ikke typerne som fejrer valentine, men fordi kæresten havde fødselsdag i mandags og vi derfor holdte noget for familien, så har vi besluttet at vi i morgen skal på Norsminde kro og spise god mad - bare os to!

Anmeld

13. februar 2013

AnnaMary

Lunae skriver:

Årh det lyder hyggeligt vi er egentlig ikke typerne som fejrer valentine, men fordi kæresten havde fødselsdag i mandags og vi derfor holdte noget for familien, så har vi besluttet at vi i morgen skal på Norsminde kro og spise god mad - bare os to!

Jeg gider heller ikke rigtig sådan noget ... synes det noget opreklemeret fis, og det samme synes min kæreste - Det kun fordi butikkerne score mange penge på den

Men ved ikke hvorfor ... af en eller anden grund har jeg bare lyst til at gøre noget ud af det iår ... og det VED jeg at det vil manden ikke regne med, så det vil rigtig komme som en overraskelse

Anmeld

13. februar 2013

Ayasmor

Her er det bare en helt almindelig dag. Det var først for et par dage siden, at kæresten og jeg kom til at snakke om, hvorvidt der snart var valentinsdag, for nu begyndte der at dukke hjerter op overalt i butikkerne

Vi fejrer ikke valentinsdag herjemme og for at være ærlig, så sætter jeg meget mere pris på, at min kæreste husker mig og fortæller mig, at han holder af mig, på andre dage end ligepræcis den, hvor det forventes. Jeg ville ærlig talt blive ked af det, hvis han kun huskede mig på dage, hvor samtlige reklamer og butiksvinduer minder ham om, at han skal huske sin kæreste

Anmeld

13. februar 2013

Valle81

Jamen i morgen er det helt igennem VORES dag:0)

Vi hedder Valentin til efternavn, så det giver sig selv:0)

Derudover bliver min datter 9 år i morgen, så dens står på gaver, gæster og god mad:0)

Anmeld

13. februar 2013

Stumpen

Nope - manden er på skole, men var han ikke det, så skete her alligevel ikke noget secielt.. Det er bare en dag som alle andre 

Anmeld

13. februar 2013

Louise H.

I morgen er det torsdag her vi har aldrig gjort noget ud af valentine og det sker heller aldrig... Jeg har heller ikke været vand til at fejre halloween, men nu må vi se hvad der sker, når betten bliver større

Anmeld

13. februar 2013

Troldemommi

Min mand friede til mig på valentinsdag, vi fejrer ikke valentinsdag vi fejrer vores frieridag

Vi skal også have noget lækkert at spise og så skal vi se film senere, vi skal se kongens store tale med colin firth

Monica

Anmeld

13. februar 2013

AnnaMary

Jeg regner med jeg vil holde det i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.