Valentine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

AnnaMary

Monica P skriver:

Min mand friede til mig på valentinsdag, vi fejrer ikke valentinsdag vi fejrer vores frieridag

Vi skal også have noget lækkert at spise og så skal vi se film senere, vi skal se kongens store tale med colin firth

Monica

det lyder hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

miig1989

AnnaMary skriver:

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

Uhh det lyder hyggeligt

Jeg synes ikke valentines dag er speciel, men min kæreste kan godt finde på at invitere at spise eller købe en lille gave.
Så derfor regner jeg med at købe en lille gave til ham og evt lave en god middag

Anmeld

13. februar 2013

AnnaMary

miig1989 skriver:

Uhh det lyder hyggeligt

Jeg synes ikke valentines dag er speciel, men min kæreste kan godt finde på at invitere at spise eller købe en lille gave.
Så derfor regner jeg med at købe en lille gave til ham og evt lave en god middag

Har os købt en gave til min mandse .. Der var sådan en sæbe (Troede først det var en deo) man kunne få for 70,- i fakta

Anmeld

13. februar 2013

miig1989

AnnaMary skriver:

Har os købt en gave til min mandse .. Der var sådan en sæbe (Troede først det var en deo) man kunne få for 70,- i fakta

Okay, det lyder da også som en god ide
Jeg skal ned i byen i dag og se om de har de spil, min kæreste godt kunne tænke sig

Anmeld

13. februar 2013

Krussedulle

AnnaMary skriver:

Hej Piger

Jeg har en plan til i morgen .. Jeg vil lave noget rigtig godt og spise, noget cuvette med bagekartofler, og whiskey sovs, de har nogle hjerte formet lanterner i fakta jeg skal over og hende, sammen med en hugo buss deo de har på tilbud, en go flaske vin, og så lys rundt omkring . Det min plan for i morgen ...

Har I nogle bestemte planer ?

Det lyder vildt hyggeligt!!

Vi skal fejre min mellemste, som bliver 2 år i morgen
Jeg fik nemlig verdens bedste gave på Valentins, for 2 år siden

Håber at I får en dejlig aften!!

Anmeld

13. februar 2013

Krussedulle

Monica P skriver:

Min mand friede til mig på valentinsdag, vi fejrer ikke valentinsdag vi fejrer vores frieridag

Vi skal også have noget lækkert at spise og så skal vi se film senere, vi skal se kongens store tale med colin firth

Monica

Det lyder helt vildt romantisk!!

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her fejre vi det heller ik sådan rigtigt, men ku godt finde på at købe nogle lækre bøffer til mig og kærsten, og måske en god special øl. 

Kærsten har nogle gange kommet med blomster. Og de sidste par år har han også købt en lille buket til thea, så er lidt spændt på om han kommer med 3 buketter i år, så der er en til mig, thea og alberte. Han er nok bare mere romantisk end jeg er! Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

AnnaMary

Krussedulle skriver:

Det lyder vildt hyggeligt!!

Vi skal fejre min mellemste, som bliver 2 år i morgen
Jeg fik nemlig verdens bedste gave på Valentins, for 2 år siden

Håber at I får en dejlig aften!!

Jo mange tak ..

Og tillykke med bette fisen i morgen <3

Anmeld

13. februar 2013

Krussedulle

AnnaMary skriver:

Jo mange tak ..

Og tillykke med bette fisen i morgen <3

Tusind tak

Anmeld

13. februar 2013

FruK

Her gør vi ikke noget til Valentines. Eller... Jeg inviterede manden ud at spise sidste år, men det var fordi der var et særligt tilbud den dag. Det kunne lige så godt have været en anden dag.

Jeg har engang sagt til min mand at jeg hellere vil have røde roser en anden dag, når man kan få dobbelt så mange for de samme penge!

Jeg kunne godt bruge lidt romantik, men om det er på Valentines gør mig ikke noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.