Jeg er ret flov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
29 svar
11 synes godt om
12. februar 2013

MyLove E

Ja det er jeg altså. Jeg ringe til lægen tre gange i går fordi jeg var så bekymret. Jeg har aldrig set ham så sløj. Jeg var bare så bange. Jeg er så bange for at miste ham.

Ja faktisk ringede vi også til vagtlægen som kom ud En meget rar læge. Som syntes Elias så fin ud men kunne da godt se han var meget mat. Men med læge øjne var han ok..:-)

Jeg er bare så flov over at ringe så mange gange når han har det fint i dag. Han har spist lidt og drukket lidt her til morgen..:-):-)

Bruger i andre Vagtlægen meget. Vi ringer hvis han er utilpas, mest bare for at få et råd. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

B&J

Jeg er en der sjælden bruger lægerne med minder det er meget meget vigtigt...

men du havde en god trykhed i at få det at vide jamen så er det vigtigt....

jeg har prøvet at ringe dagen før fortalte vagtlægen hvordan og hvorledes og han ville ikke se daniel, så jeg blev enig med mig selv om måske er jeg også pylleret, men dagen efter lød han som en søløve kl 21 om aften så ringede vi igen og der ville de heller ikke se os sagde til ham ved du hvad det skal du bare slut. og vi kom der ind og ja daniel havde astmatisk bronkitis, men syntes meget lægerne her i hjørring man skal næsten være død før de vil se en især vagtlægen..

Anmeld

12. februar 2013

wamse

Du skal da ikke være flov, du var jo bekymret

Nu er Lærke mit tredje barn, og det kan jeg altså virkelig godt mærke, for jeg er meget mere i ro, hvis hun er dårlig. Altså der skal mere til i dag, før jeg opsøger lægen

Jeg ringer aldrig, hvis bare er utilpas, det er jeg simpelthen for gammel i gårde for i forhold til min moder rolle

Godt han er i bedring i dag

Anmeld

12. februar 2013

FogL

Tauf skriver:

Ja det er jeg altså. Jeg ringe til lægen tre gange i går fordi jeg var så bekymret. Jeg har aldrig set ham så sløj. Jeg var bare så bange. Jeg er så bange for at miste ham.

Ja faktisk ringede vi også til vagtlægen som kom ud En meget rar læge. Som syntes Elias så fin ud men kunne da godt se han var meget mat. Men med læge øjne var han ok..:-)

Jeg er bare så flov over at ringe så mange gange når han har det fint i dag. Han har spist lidt og drukket lidt her til morgen..:-):-)

Bruger i andre Vagtlægen meget. Vi ringer hvis han er utilpas, mest bare for at få et råd. ..

Hehe.. Det er da deres job

Vi har brugt VL 1 gang, fordi hun havde så rød numse hun ikke kunne sove, så var bare nødt til at have noget at smøre hende med, så hun kunne få lidt ro. Kl var mange, og det var eneste grund til VL blev brugt.

Anmeld

12. februar 2013

Malthe2010

Tauf skriver:

Jeg har ringet en del gange til vagtlæge med min søn, 1. Fordi han har været sløj når jeg har hentet ham fra DP, og der har lægen ikke åbent/telefontid. Og 2. Fordi min læge er et kvaj og giver ikke en skid for hans "behandlinger" af min søn. Så derfor har jeg brugt/bruger vagtlægen. 

jeg syns ikke det er noget du skal være flov over, han kunne jo fejle noget alvorligt! Hellere ringe en gang for meget, end én for lidt !! 

Anmeld

12. februar 2013

Silas <3

Jeg er en af dem der ringer rigtig meget hele tiden, og det er også for at få råd og jeg er IKKE flov over det.

Anmeld

12. februar 2013

M (:

Malthe2010 skriver:

Jeg har ringet en del gange til vagtlæge med min søn, 1. Fordi han har været sløj når jeg har hentet ham fra DP, og der har lægen ikke åbent/telefontid. Og 2. Fordi min læge er et kvaj og giver ikke en skid for hans "behandlinger" af min søn. Så derfor har jeg brugt/bruger vagtlægen. 

jeg syns ikke det er noget du skal være flov over, han kunne jo fejle noget alvorligt! Hellere ringe en gang for meget, end én for lidt !! 

Hvis din læge er et fjols, hvorfor skifter du så ikke?

Anmeld

12. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

Jeg er en der sjælden bruger lægerne med minder det er meget meget vigtigt...

men du havde en god trykhed i at få det at vide jamen så er det vigtigt....

jeg har prøvet at ringe dagen før fortalte vagtlægen hvordan og hvorledes og han ville ikke se daniel, så jeg blev enig med mig selv om måske er jeg også pylleret, men dagen efter lød han som en søløve kl 21 om aften så ringede vi igen og der ville de heller ikke se os sagde til ham ved du hvad det skal du bare slut. og vi kom der ind og ja daniel havde astmatisk bronkitis, men syntes meget lægerne her i hjørring man skal næsten være død før de vil se en især vagtlægen..

Jeg har aldrig rigtig oplevet dårlig behandling fra vagtlægen. (jo jeg fik skæld ud af en vagtlægen lige efter jeg havde født, jeg havde ondt og så spurgte han om vi havde haft sex. Det havde vi så 4dage efter fødslen .) :-)

Anmeld

12. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

Jeg har aldrig rigtig oplevet dårlig behandling fra vagtlægen. (jo jeg fik skæld ud af en vagtlægen lige efter jeg havde født, jeg havde ondt og så spurgte han om vi havde haft sex. Det havde vi så 4dage efter fødslen .) :-)

sjovt..... ja gid det var her... for syntes godt nok nogle gange de er flabet og det med de siger jamen det er ikke vigtigt...

Anmeld

12. februar 2013

MyLove E

Silas <3 skriver:

Jeg er en af dem der ringer rigtig meget hele tiden, og det er også for at få råd og jeg er IKKE flov over det.

Dejligt jeg ikke er den eneste:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.