Hvilken køkkenmaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

La´chrissen

Hvem? skriver:

har EnOvervejer Kenwood eller evt Bodum - men hvlke (også andre) har en meget stor skål?

Kom glad med jeres anbefalinger til en kanon køkkenmaskine, der kan holde til at blive brugt flittigt

Jeg har en Kenwood. Den med den store skål. Kan ikke lige huske nævner lige nu. Men den er bare god. Hvad gjorde jeg inden den hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Muffin_girl

ditski skriver:

Jubii jeg glæder mig også til at få den. Har du noget af det tilbehør man kan få der til? Tænkte om man får brug for det ?

Nej har jeg ikke 

Jeg har en helt ny stavblender og blender. SÅ det behøver jeg ikke..

Men jeg vil gerne have kødhakkeren og den der til at rive grøntsager  

Men indtil videre har jeg ikke haft brug for det. Men den er også kun 3 uger gammel

Anmeld

13. februar 2013

smokin

Hvem? skriver:

Kan du smide et link

Det får du her : 

http://hjem.dk/ankarsrum-assistent-original-koekkenmaskine-akm6290b.aspx

Anmeld

6. marts 2013

christinel

Har tidligere haft en Kitchenaid men den er sendt på pension. Den er rigtig flot men holdte desværre kun lige garantiperioden ud.

Jeg har netop fået en Ankarsrum:  http://www.kitchenone.dk/11-ankarsrum-assistent-kokkenmaskiner i retro design og det er en helt anden oplevelse.

Det er selve skålen som roterer på den og synes den er langt bedre til dej. Specielt de tunge deje havde min gamle køkkenmaskne svært ved. Så bare et godt råd herfra: kig lige en ekstra gang på denne 

Anmeld

6. marts 2013

Troldemommi

Jeg har for et par måneder siden overtaget min mors gamle kenwood maskine, den er over 30 år gammel og køre bare derudad  Vi bruger den tit især til forskellige deje, så kan kun varmt anbefale en kenwood 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.