Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en Kitchen Aid, og den er SUPER GOD. Jeg er så glad for den, og hvis du har fulgt en smule med på den fine kageklubside herinde, så kan du se, at den også kan levere
Jeg bruger den til både kager og brød - også rugbrød. Mange kritisere Kitchen Aid for den lave effekt - mener det er 350 watt, men den overliggende motor giver den flere kræfter, så den klare mange opgaver. Du kan også få meget tilbehør til denne maskine, så helt bagud er den ikke.....
Jeg har dog efter opsparing givet mig selv en Kitchen Aid foodprocesser, da den kan hjælpe mig i andre opgaver også
Jeg eeeeeeeeeelsker min "vognpark i sort højglans"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvem? skriver: Sådan en??
Sådan en??
Min mors Assistent har holdt i 45 år og hun bruger den hver uge til at bage rugbrød og boller i stor stil!
Jeg valgte dog en Kenwood, da den er stor og stærk Kan ikke være foruden den store skål!
AalborgPigen skriver: Jeg har fået en OBH HERCULES .. Den er fantastisk . Og har en skål på 5,3 liter mener jeg .. Og den kører og kører og kører ! Fantastisk
Jeg har fået en OBH HERCULES .. Den er fantastisk . Og har en skål på 5,3 liter mener jeg ..
Og den kører og kører og kører ! Fantastisk
Oprindeligt ville jeg have en KitchenAid, så den fik jeg da i julegave af min kæreste (dog skulle den byttes til en anden farve).. men, efter stor overvejelse, så gik jeg dog med til at få en Kenwood i stedet for (som min kæreste allerede fra start mente jeg skulle have). Så jeg endte altså med en Kenwood Chef Titanium med 1400 Watt.Jeg fik den med blender og kødhakker, og senere hen har vi så købt ekstra tilbehør til den - kartoffelskræller, råkostapperat og den nye k-spade.
I forhold til design, så kan jeg godt se, at mange synes, at den ikke er lige så "flot" som fx en KitchenAid... men jeg synes faktisk, at den ser SÅ fed ud og den passer lige ind i vores køkken. Jeg elsker altså denne maskine, og jeg vil til hver en tid anbefale den. Jeg har nu haft den i godt 2 år, og den fungerer bare
Hvem? skriver: Overvejer Kenwood eller evt Bodum - men hvlke (også andre) har en meget stor skål? Kom glad med jeres anbefalinger til en kanon køkkenmaskine, der kan holde til at blive brugt flittigt
Overvejer Kenwood eller evt Bodum - men hvlke (også andre) har en meget stor skål?
Kom glad med jeres anbefalinger til en kanon køkkenmaskine, der kan holde til at blive brugt flittigt
ditski skriver: Jeg får en obh hercules i fødselsdagsgave her om et par uger, har ønsket mig en kitchenaid i godt 7 år nu, men så så jeg obh hercules. Den er nemlig også rigtig flot i designet og så er skålen og motoren kraftigere og større end kitchenaid. Men om den er god ved jeg så ikke endnu. Men det satser jeg da på, den har hvert fald fået god kritik glæder mig til At få den. Men kenwood har altid været det bedste mærke, min Mor og søster har begge sådan en og dem har de haft i mange år og er glade for deres.
Jeg får en obh hercules i fødselsdagsgave her om et par uger, har ønsket mig en kitchenaid i godt 7 år nu, men så så jeg obh hercules. Den er nemlig også rigtig flot i designet og så er skålen og motoren kraftigere og større end kitchenaid. Men om den er god ved jeg så ikke endnu. Men det satser jeg da på, den har hvert fald fået god kritik glæder mig til At få den. Men kenwood har altid været det bedste mærke, min Mor og søster har begge sådan en og dem har de haft i mange år og er glade for deres.
Du bliver da super glad for den ! Den er fantastisk ... Så kan du godt glæde dig til.
Jeg har en Assistent og den er der INGEN af de andre mærker der når den til sokkeholderne. Det er i øvrigt den der også bruges i programmer som masterchef osv men en ret pebret sag.
Kenwood var min favorit indtil jeg lærte denne fantastiske maskine af kende, nu er dEn vand i forhold til! :-)
Zette skriver: Jeg har en Assistent og den er der INGEN af de andre mærker der når den til sokkeholderne. Det er i øvrigt den der også bruges i programmer som masterchef osv men en ret pebret sag. Kenwood var min favorit indtil jeg lærte denne fantastiske maskine af kende, nu er dEn vand i forhold til! :-)
Kan du smide et link
AalborgPigen skriver: Du bliver da super glad for den ! Den er fantastisk ... Så kan du godt glæde dig til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128