Hvilken køkkenmaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
34 svar
6 synes godt om
11. februar 2013

Hvem?

Overvejer Kenwood eller evt Bodum - men hvlke (også andre) har en meget stor skål?

Kom glad med jeres anbefalinger til en kanon køkkenmaskine, der kan holde til at blive brugt flittigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Overvejer Kenwood eller evt Bodum - men hvlke (også andre) har en meget stor skål?

Kom glad med jeres anbefalinger til en kanon køkkenmaskine, der kan holde til at blive brugt flittigt

Jeg har fået en OBH HERCULES .. Den er fantastisk . Og har en skål på 5,3 liter mener jeg ..  

Og den kører og kører og kører ! Fantastisk 

Anmeld

11. februar 2013

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Jeg har fået en OBH HERCULES .. Den er fantastisk . Og har en skål på 5,3 liter mener jeg ..  

Og den kører og kører og kører ! Fantastisk 

Den så jeg egentlig længe på for lidt tid siden, hvordan er den mht. børddej m.m.?

Anmeld

11. februar 2013

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Den så jeg egentlig længe på for lidt tid siden, hvordan er den mht. børddej m.m.?

børddej? Brøddej eller ?

Anmeld

11. februar 2013

JulieE

Jeg er en meget varm fortaler for en Kenwood  Jeg er selv den lykkeige af en sådan en og den kører tit og ofte. den har stor/kraftig motor og en dejlig stor skål. En Kenwood er stort set uopslidelig. Min morfar har en som han og mormor købt omkring 1965. Den kører stadig 

Anmeld

11. februar 2013

Muffin_girl

JulieE skriver:

Jeg er en meget varm fortaler for en Kenwood  Jeg er selv den lykkeige af en sådan en og den kører tit og ofte. den har stor/kraftig motor og en dejlig stor skål. En Kenwood er stort set uopslidelig. Min morfar har en som han og mormor købt omkring 1965. Den kører stadig 

DET ER SEJT !!!!!  

Tænk sig at den kan holde i så mange år...

Anmeld

11. februar 2013

Hvem?

AalborgPigen skriver:

børddej? Brøddej eller ?

Ha ha, genialt - mente selvfølgelig BRØD-dej

Anmeld

11. februar 2013

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Ha ha, genialt - mente selvfølgelig BRØD-dej

Tænkte jeg nok ..  

Den klarer det super fint.. 

Hvad tænkte du på i forhold til brøddej ? 

Anmeld

11. februar 2013

Hvem?

JulieE skriver:

Præcis, min mor har også en, som hun fik da hun blev student (mener hun var 18-19 år) og den kører perfekt endnu

Jeg syntes bare deres design er SÅ kedeligt...

Kitchenaid's design er derimod fed, men syntes ik jeg har hørt så meget om dem

OBH har jeg hørt godt om, men ved ikke hvordan de er i prisen i forhold til kvaliteten

Åh, så mange overvejelser

Anmeld

11. februar 2013

JulieE

AalborgPigen skriver:

DET ER SEJT !!!!!  

Tænk sig at den kan holde i så mange år...

Det er så sejt!! Den er total retro og larmer, men damn nogle boller han kan bage med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.