Leg! I mit tidliger liv var jeg ammekone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
mor:) skriver:

Koalabjørn. Elsker dem og der er visse ligheder: 

Elsker at spise og sove.

Er en smule buttet

Koalerbjørne er også totalt nuttede, så det er ik det værste man ku ha været!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Koen.

Jeg har helt klart været en gris for grynter nogen gange når jeg griner

Anmeld

11. februar 2013

JH12

Jeg har været været husmor, men en dårlig model..
Så nu har jeg OCD og mit hjem skinner ALTID!

Og ellers en ammekone med masser af mælk til en hel vuggestue.

Anmeld

11. februar 2013

twinny

I mit tidligere liv var jeg med i DH.
For jeg er en god sladder tante på vejen. Står altid og lure ud af køkken vinduet og lades som om jeg laver noget nyttig. Også vil jeg gerne bruge min mands penge. men aldrig ond sladder. Bare hygge.

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Tanja. skriver:

Jeg har helt klart været en gris for grynter nogen gange når jeg griner

Funny! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Joyce1986 skriver:

Jeg har været været husmor, men en dårlig model..
Så nu har jeg OCD og mit hjem skinner ALTID!

Og ellers en ammekone med masser af mælk til en hel vuggestue.

Uha du ska være velkommen til at komme og gi hele mit hus, en ordenlig omgang!! Her har kærsten skrantet i 14 dage, jeg fik hold i ryggen, forrige torsdag, og det er først ved at blive bedre nu, + thea har været hjemme syg en hele uge, så her trænger virklig til en kærlig hånd!! 

Gad godt jeg havde et skindene rent hjem!! Regner med at ku få lavet lidt i morgen, når alberte sover!  Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

twinny skriver:

I mit tidligere liv var jeg med i DH.
For jeg er en god sladder tante på vejen. Står altid og lure ud af køkken vinduet og lades som om jeg laver noget nyttig. Også vil jeg gerne bruge min mands penge. men aldrig ond sladder. Bare hygge.

Elsker en god slader! Gider heller ik dårlig slader, det er slet ik spor hyggeligt! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

Åhh jeg var lotte heise!! Snakkede, og kunne virkelig fortælle spændende hvilke idioter de er!! Ajj er virkelig bare træt af eksen herhjemme....

Anmeld

12. februar 2013

StineW79

Mettefpigen skriver:

Åhh jeg var lotte heise!! Snakkede, og kunne virkelig fortælle spændende hvilke idioter de er!! Ajj er virkelig bare træt af eksen herhjemme....

Uha har mødt Lotte heise et par gange, og syntes godt nok hun er lidt for mærkelig Jeg tror måske at hun ku risiker at komme tilbage som en frø eller sådan noget, i sit næste liv

Træls med din X, jeg håber det snart går over, så i ka få lidt mere ro på! Vh stine

Anmeld

12. februar 2013

pcoramt

Jeg har nok været rock stjerne jeg er nemlig så elendig til alt der hedder musik, at jeg må have opbrugt min evne, i det tidligere liv :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.