Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg var Kaptajn Klo.
Jeg var Kaptajn Klo.
Sejt! Hvordan har du det så med krokodiller nu?? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabsy skriver: Jeg har snakket med en der kan "Se mit tidligere" liv.. Kan ikke huske hvad det hedder..Jeg er bange for vand, rigtig bange - selv i karbad kan jeg gå i panik, bader aldrig i havet/søer/fjord, har to gange været i svømmepøl men holder fast i kanten, hun mener jeg i mit "tidligere" liv er druknet og har boet/arbejdet ved vandet..
Jeg har snakket med en der kan "Se mit tidligere" liv.. Kan ikke huske hvad det hedder..Jeg er bange for vand, rigtig bange - selv i karbad kan jeg gå i panik, bader aldrig i havet/søer/fjord, har to gange været i svømmepøl men holder fast i kanten, hun mener jeg i mit "tidligere" liv er druknet og har boet/arbejdet ved vandet..
Det lyder da også ret traumatisk, hvis det er rigtigt!! Men å har du måske også fortjent lidt afslapning i dette liv!! Vh stine
jeg tror jeg var en psykolog, evt en der opklare mor eller ja bare noget med at vriden hjernen rundt, for jeg elsker sådan nogle ting, men har skisme ikke hjerne til sådan en uddannelse.... men det tror jeg helt sikkert jeg havde før
Lady Marion <3 skriver: Hvis du spørger min teen-knægt vil han sige jeg var gud Fordi jeg får godt nok af vide mange gange dagligt at jeg tror jeg er alt-vidende
Hvis du spørger min teen-knægt vil han sige jeg var gud Fordi jeg får godt nok af vide mange gange dagligt at jeg tror jeg er alt-vidende
I mit tidligere liv var jeg heks!! Forhåbentligt en hvid en af slagsen, med masser af kendskab til urtemedicin og fuldmåneritualer...
Jeg er sikker på, at hvis jeg var født i middelalderen var jeg havnet på bålet...
B&J skriver: jeg tror jeg var en psykolog, evt en der opklare mor eller ja bare noget med at vriden hjernen rundt, for jeg elsker sådan nogle ting, men har skisme ikke hjerne til sådan en uddannelse.... men det tror jeg helt sikkert jeg havde før
Jeg tror faktisk også at jeg på et tidspunkt har været detektiv, i et tidliger liv, for jeg er total god til at gætte hvem morder er osv i film!! Vh stine
Loa skriver: I mit tidligere liv var jeg gift med en rigmand, og levede af hans penge
I mit tidligere liv var jeg gift med en rigmand, og levede af hans penge
Det lyder da heller ik dårligt!! Vh stine
StineW79 skriver: Jeg tror faktisk også at jeg på et tidspunkt har været detektiv, i et tidliger liv, for jeg er total god til at gætte hvem morder er osv i film!! Vh stine
hihihih det kan også være vi har været en gris
Laulund87 skriver:
Ha ha ja grin bare det bliver jeres tur en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128