Leg! I mit tidliger liv var jeg ammekone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lady Marion <3 skriver:

Hvis du spørger min teen-knægt vil han sige jeg var gud   Fordi jeg får godt nok af vide mange gange dagligt at jeg tror jeg er alt-vidende

Frække unge vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

StineW79

wamse skriver:

I mit tidligere liv var jeg kromutter på en skummel knejpe i Nyhavn. Jeg har total sprog som en havnearbejder

Uha kromutter lyder da ellers også spændene! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

_-Kathrine-_ skriver:

Tror jeg var mega rig og kastede om mig med penge...
Trangen og behovet til at bruge penge har jeg ihvertfald taget med mig i dette liv og jeg er IKKE rig nu!!
OG har også masser af mælk til at amme en hel vuggestue - undtagen om aftenen.., der er de tomme og det er lillemanden ikke tilfreds med!

Ja tror måske også jeg var storforbruger i et tidliger liv!! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

Bshizzle

StineW79 skriver:

Hé He har du så i det mindste fået lov til at beholde nogle af de evner i det mindste? Vh stine

Ork ja..! Jeg springer rundt med mine børn og laver "hop over hest/buk" med mine små Chihuahua hunde..

Men HANDY !!? ... Gu ved hvor den evne er blevet af.. for at bore en skruge i en væg dur jeg ikke til..

Men jeg er god til at rive ting ned af vægge..

Anmeld

11. februar 2013

wamse

StineW79 skriver:

Uha kromutter lyder da ellers også spændene! Vh stine

Helt klart, det var et mega spændende liv, og der kom gamle søulke fra hele verden

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Bshizzle skriver:

Ork ja..! Jeg springer rundt med mine børn og laver "hop over hest/buk" med mine små Chihuahua hunde..

Men HANDY !!? ... Gu ved hvor den evne er blevet af.. for at bore en skruge i en væg dur jeg ikke til..

Men jeg er god til at rive ting ned af vægge..

Det er da også totalt sejt at ku rive en væg ned!! Jeg er endelig ret god til at sætte lamper op osv, så måske jeg også var handy i et tidliger liv!? Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

Bshizzle

StineW79 skriver:

Det er da også totalt sejt at ku rive en væg ned!! Jeg er endelig ret god til at sætte lamper op osv, så måske jeg også var handy i et tidliger liv!? Vh stine

Altså.. Nu har jeg og Manden jo for et par år siden total renoveret et helt hus..

Så helt tosset var/er jeg nok ikke i sidste ende..

Men mig og en boremaskine eller en skrugetrækker.. JØSSES!!

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Jeg har snakket med en der kan "Se mit tidligere" liv.. Kan ikke huske hvad det hedder..

Jeg er bange for vand, rigtig bange - selv i karbad kan jeg gå i panik, bader aldrig i havet/søer/fjord, har to gange været i svømmepøl men holder fast i kanten, hun mener jeg i mit "tidligere" liv er druknet og har boet/arbejdet ved vandet..

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

Men i leg tror jeg at jeg har været meget aktiv, fordi jeg eeeeeelsker at ligge på sofaen nu..

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Jeg var Kaptajn Klo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.