Anonym skriver:
Hvor er jeg træt af min kæreste og hans forældre. Er omkring 8 uger henne. Og vi bor kun i en et værelset to mennesker to katte og to ilder, og min kæreste og hans forældre bliver ved med at sige vi jo sagtens kan bo i denne lejlighed det første stykke tid med baby, er det bare mig som er gal på den og synes vi skal have noget større?
Vi bor to voksne og en 5mdrs. i en to værelses pt, men skal heldigvis flytte i hus midt marts og jeg GLÆDER mig
stuen flyder lige nu med min datters ting, fordi vi ikke kan have det hele i soveværelset, når vi også har hendes seng og reol til tøj + vores eget skab.
Jeg havde håbet på, at vi kunne være flyttet inden baby kom, da det altså er meget nemmere, så vil da klart anbefale jer at flytte inden, hvis det er en mulighed. Forstår ikke hvorfor han ikke kan se, at det er nødvendigt for jer at flytte? Jeg ville tage en alvorlig snak med ham og fortælle ham, at du er træt af at bo i en 1 værelses bare jer to og at du slet ikke kan se hvordan I skal kunne være der med en baby og at du ikke har lyst til, at dyr og baby skal sove sammen. Fortæl ham hvad du tænker, de kan ikke læse vores tanker.. Ville være rart, men kan de ikke
Anmeld