Hold nu k*ft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.302 visninger
31 svar
7 synes godt om
10. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor er jeg træt af min kæreste og hans forældre. Er omkring 8 uger henne. Og vi bor kun i en et værelset to mennesker to katte og to ilder, og min kæreste og hans forældre bliver ved med at sige vi jo sagtens kan bo i denne lejlighed det første stykke tid med baby, er det bare mig som er gal på den og synes vi skal have noget større?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Glad Giraf

Anonym skriver:

Hvor er jeg træt af min kæreste og hans forældre. Er omkring 8 uger henne. Og vi bor kun i en et værelset to mennesker to katte og to ilder, og min kæreste og hans forældre bliver ved med at sige vi jo sagtens kan bo i denne lejlighed det første stykke tid med baby, er det bare mig som er gal på den og synes vi skal have noget større?

Nu ved jeg ikk hvor stor jeres lejlighed er, men jeg ville blive SINDSYG af at bo i en værelses, også uden barn...

Jeg ville klart rykke i noget større... Også fordi når baby skal sove om aftenen, er det rart at h*n kan have fred, og man kan være lidt kærester, uden hele tiden at skulle tænke på at bebs ligger lige ved siden af...

Anmeld

10. februar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Næe men meninger kan man jo ikke diskutere. Der er jo nogle der bor 4 mennesker på 50 kvm og andre der bor 4 på 200. Det er jo jer der skal bo der hvor i bor og så er det ligegyldigt hvad andre mener.

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

LilleLivasMor skriver:

Nu ved jeg ikk hvor stor jeres lejlighed er, men jeg ville blive SINDSYG af at bo i en værelses, også uden barn...

Jeg ville klart rykke i noget større... Også fordi når baby skal sove om aftenen, er det rart at h*n kan have fred, og man kan være lidt kærester, uden hele tiden at skulle tænke på at bebs ligger lige ved siden af...

Jeg synes også det er utrolig hårdt og er faktisk ved at få spat af det.

Anmeld

10. februar 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg vil da også sige at det ikke er et krav at flytte til større. Men det ville da nok være rart med lidt mere plads, men andre end jer har helt sikkert klaret det  

Og så kan i jo prioterer at lede efter noget større gennem graviditeten, og se om det kan lykkedes.

Vil da lige sige at jeg aldrig har boet i en 1.værelses,  og vi boede også i hus da vi fik Bella. Så jeg taler ikke af erfaring..

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Næe men meninger kan man jo ikke diskutere. Der er jo nogle der bor 4 mennesker på 50 kvm og andre der bor 4 på 200. Det er jo jer der skal bo der hvor i bor og så er det ligegyldigt hvad andre mener.

Ja jeg synes dog også bare at barnet skal have mulighed for sit eget værelse selvom det ikke er aktuelt det første år ihvertfald. Men jeg gider ikke det der med at skulle flytte rundt

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg vil da også sige at det ikke er et krav at flytte til større. Men det ville da nok være rart med lidt mere plads, men andre end jer har helt sikkert klaret det  

Og så kan i jo prioterer at lede efter noget større gennem graviditeten, og se om det kan lykkedes.

Vil da lige sige at jeg aldrig har boet i en 1.værelses,  og vi boede også i hus da vi fik Bella. Så jeg taler ikke af erfaring..

Der er slet ikke plads til baby her. Vi vil ikke engang kunne have en vugge her eller noget som helst der er på ingen måder plads til den

Anmeld

10. februar 2013

Mettefpigen

Personligt ville jeg ikk kunne bo i en 1 værelses.. Vi boede i en 2 værelses da vi fik bassen og vi kunne slet ikk være der...

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Personligt ville jeg ikk kunne bo i en 1 værelses.. Vi boede i en 2 værelses da vi fik bassen og vi kunne slet ikk være der...

Vi kan næsten heller ikke være i denne her lejlighed så ved ikke rigtig hvor de får den ide fra at man sagtens kan have baby seng osv her.

Anmeld

10. februar 2013

Monski

Da jeg fik min søn boede vi i en 2 værelses, dengang var jeg alene med ham.
Da Anthon var 1,5 år fik jeg en kæreste og vi flyttede i en 3 værelses kort efter.
Den 2 værelses synes jeg godt vi kunne klarer os med men der var ikke meget privatliv. Hvis vi ikke havde fundet noget større så hurtigt havde jeg lavet værelset om til børneværelse og så skulle vi selv sove i stuen.

Men en 1 værelset vil jeg bestemt ikke mene at man kam bo i med et barn, så kan godt forstå dine frustrationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.