Hold nu k*ft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

TeamRocket

Det er da også rimelig ulækkert og usundt for baby at sove i samme rum som alle de dyr der synes jeg. Vi har hund men hun må dælme iikke være i soveværelserne. Jeg synes i bør flytte. Men hvorfor blander jeres familie sig overhovedet? De kan vel være ligeglade hvordan i bor bare i trives.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Da jeg fik min søn boede vi i en 2 værelses, dengang var jeg alene med ham.
Da Anthon var 1,5 år fik jeg en kæreste og vi flyttede i en 3 værelses kort efter.
Den 2 værelses synes jeg godt vi kunne klarer os med men der var ikke meget privatliv. Hvis vi ikke havde fundet noget større så hurtigt havde jeg lavet værelset om til børneværelse og så skulle vi selv sove i stuen.

Men en 1 værelset vil jeg bestemt ikke mene at man kam bo i med et barn, så kan godt forstå dine frustrationer

Ja og især når jeg ved der slet ikke er plads til en baby her

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det er da også rimelig ulækkert og usundt for baby at sove i samme rum som alle de dyr der synes jeg. Vi har hund men hun må dælme iikke være i soveværelserne. Jeg synes i bør flytte. Men hvorfor blander jeres familie sig overhovedet? De kan vel være ligeglade hvordan i bor bare i trives.

Jeg synes også vi skal have noget større da jeg heller ikke vil have baby skal sove med de dyr

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Jeg ville godt nok heller ikke have min baby skulle sove i samme rum med 2 ildere og 2 katte   no way , hvad hvis kattene kravler op til barnet ??  De er jo heller ikke helt lugtfrie sådan nogen dyr  ej , jeg er også hysterisk med renlighed og baby .

Anmeld

10. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvor er jeg træt af min kæreste og hans forældre. Er omkring 8 uger henne. Og vi bor kun i en et værelset to mennesker to katte og to ilder, og min kæreste og hans forældre bliver ved med at sige vi jo sagtens kan bo i denne lejlighed det første stykke tid med baby, er det bare mig som er gal på den og synes vi skal have noget større?

jeg boede også i en et-værelses lejlighed da jeg blev gravid med min søn, men vi skrev os hurtigt op til noget større og vi var heldige at få en tre-værelses ni dage før trolden kom til.

Nu, 5 år og et brud senere, bor jeg igen i en et værelses og det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale andre, for når han er hos mig og skal ligges til at sove har jeg stort set ikke nogen chance for at være mig selv.

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg ville godt nok heller ikke have min baby skulle sove i samme rum med 2 ildere og 2 katte   no way , hvad hvis kattene kravler op til barnet ??  De er jo heller ikke helt lugtfrie sådan nogen dyr  ej , jeg er også hysterisk med renlighed og baby .

Er jeg også. Og jeg tænker også hvis de nu kravler op til baby osv..

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg boede også i en et-værelses lejlighed da jeg blev gravid med min søn, men vi skrev os hurtigt op til noget større og vi var heldige at få en tre-værelses ni dage før trolden kom til.

Nu, 5 år og et brud senere, bor jeg igen i en et værelses og det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale andre, for når han er hos mig og skal ligges til at sove har jeg stort set ikke nogen chance for at være mig selv.

Jeg kan knap nok bo her bare ham og jeg. Og der på ingen måder plads til en baby da min kæreste har så meget lort. Intet er mit her udover mit tøj make up dyner og hovedpuder..

Anmeld

10. februar 2013

Monski

Anonym skriver:

Ja og især når jeg ved der slet ikke er plads til en baby her

Kan du ikke argumentere med at babyen har brug for ro (.eks ved sygdom osv)
At det er usundt med alle dyrene
At i ikke har plads til tingene så baby kan udvikle sig (aktivitetstæppe, skråstol, gåstol, seng)

Hmm, forstår faktisk slet ikke hvordan det kan være de ikke kan se i slet ikke har plads.
Hvor mange kvm har i?

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Kan du ikke argumentere med at babyen har brug for ro (.eks ved sygdom osv)
At det er usundt med alle dyrene
At i ikke har plads til tingene så baby kan udvikle sig (aktivitetstæppe, skråstol, gåstol, seng)

Hmm, forstår faktisk slet ikke hvordan det kan være de ikke kan se i slet ikke har plads.
Hvor mange kvm har i?

Har jeg sagt flere gange til ham men han lukker bare af.
Vi har 45 kvm står der men tvivler virkelig på det

Anmeld

10. februar 2013

Monski

Anonym skriver:

Har jeg sagt flere gange til ham men han lukker bare af.
Vi har 45 kvm står der men tvivler virkelig på det

Hmm, nu når jeg lige tænker så er jeg altså ret sikker på at man har ret til samme antal værelser som antal i husstandene minus en.
Altså i er 3 og så minus 1 = i har ret til en to værelses

Men jeg er ikke helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.