Er der udvikling på de teste ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Alberte&Mor <3

*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver:

Jeg har forventet æl omkring den 13 eller 14 februar jeg fik menstruation den 30 eller 32 januar.   Undskyld at jeg ikk kan huske den præcise dato   Er det for tidligt at teste nu.   

Ehm, siden hvornår er der kommet 32 dage i januar måned?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja84 skriver:

Langt fra positive men du kan heller ikke regne med det efter en sa eller en bio ! De kan sagtens svinge frem og tilbage i styrke uden at være positive og de anbefaler også kun 1 test om dagen og på samme tidspunkt ellers kan du ikke regne med det. Anbefaler stadig de digitale som jeg har gjort de andre gange.

Hvis du ikke kan komme på din bruger så kontakt staf de kan hjælpe dig eller hive en forklaring hvorfor den er slettet

Jeg vil prøve og forhøre staff.   Jeg bliv da lidt urolig da jeg ikk ku logge ind 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Fruskruk200 skriver:

Ehm, siden hvornår er der kommet 32 dage i januar måned?? 

Mener den 30 31 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja84 skriver:

Langt fra positive men du kan heller ikke regne med det efter en sa eller en bio ! De kan sagtens svinge frem og tilbage i styrke uden at være positive og de anbefaler også kun 1 test om dagen og på samme tidspunkt ellers kan du ikke regne med det. Anbefaler stadig de digitale som jeg har gjort de andre gange.

Hvis du ikke kan komme på din bruger så kontakt staf de kan hjælpe dig eller hive en forklaring hvorfor den er slettet

Laver clear blue også digitale æggeløsnings teste 

Anmeld

10. februar 2013

Alberte&Mor <3

*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver:

Mener den 30 31 

Nåe 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Fruskruk200 skriver:

Nåe 

Havde måske formuleret mig forkert 

Anmeld

10. februar 2013

Kløver

Maria & Charles <33 skriver:

Laver clear blue også digitale æggeløsnings teste 

Ja dem har vi snakket om før, kan fåes både på nettet og i Matas

Anmeld

10. februar 2013

AnonymMor

Maria & Charles <33 skriver:

Lægen er ikk sikre på at det var en SA.  Men nok mere en bio.  Da jeg ikke har blødt nogen for for klumper eller en klump....,   Og min blødningen er normal blødningen som ved alle mine mens 

Ok jamen så må du blive ved de næste par dage og teste og se om den ikke bliver positiv 

held og lykke med det 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Rinepigen skriver:

Ok jamen så må du blive ved de næste par dage og teste og se om den ikke bliver positiv 

held og lykke med det 

Tusind Tak.   Det vil jeg prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.