Er der udvikling på de teste ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Maria & Charles <33

come2 skriver:

langt fra æl. Desværre

Min æl ligger også først om et par dage  Så de kan godt nå at blive positive endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

AnonymMor

*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver:

Hej med jer 

Jeg har taget disse 2 æl teste både i morges og her for 30 minutter siden  Er der sket udvikling i de teste.  Har Æl omkring den 13 eller 14..   Vi har været meget sammen på det sidste op til æggeløsningen   Den øverste er den fra de 30 minutter siden og den nederste siden imorges.   Hvad tror I.   Er vi tæt på æggeløsningen 

Som en anden skriver så er de langt fra positive. Men du kan jo ikke regne med din cyklus hvis du lige har haft en SA ? Har lægen ikke anbefalet at vente til efter første rigtige menstruation ? 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Rinepigen skriver:

Som en anden skriver så er de langt fra positive. Men du kan jo ikke regne med din cyklus hvis du lige har haft en SA ? Har lægen ikke anbefalet at vente til efter første rigtige menstruation ? 

Lægen er ikk sikre på at det var en SA.  Men nok mere en bio.  Da jeg ikke har blødt nogen for for klumper eller en klump....,   Og min blødningen er normal blødningen som ved alle mine mens 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Vil høre jer om om der er udvikling på de teste.   Ved godt de ikk er positive.   Spurte til om der var udvikling 

Anmeld

10. februar 2013

Miss Kat

Hej Maria.

Hvis du er så sikker på, hvornår du har ÆL og det først er omkring d. 13. eller 14., er det lidt tidligt at begynde at teste nu. Jeg ville vente et par dage, hvis jeg var dig. Så vidt jeg ved, viser en ÆL test ikke udvikling, som du skriver, men er bare positiv eller negativ. Den er kun positiv, hvis teststregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.

Læs evt. mere her:  http://www.min-mave.dk/artikel/fertilitet/brug-aeglosningstest-find-aeglosningstidspunktet.html

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

hvorfor nu en ny bruger??

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja88 skriver:

hvorfor nu en ny bruger??

Jeg kan ikke komme ind på min anden bruger..   Hvad grund ved jeg ikk 

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver:

Jeg kan ikke komme ind på min anden bruger..   Hvad grund ved jeg ikk 

så må du skrive til staff men kunne ligne den er slettet

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja88 skriver:

så må du skrive til staff men kunne ligne den er slettet

Er den slettet 

Anmeld

10. februar 2013

Kløver

Langt fra positive men du kan heller ikke regne med det efter en sa eller en bio ! De kan sagtens svinge frem og tilbage i styrke uden at være positive og de anbefaler også kun 1 test om dagen og på samme tidspunkt ellers kan du ikke regne med det. Anbefaler stadig de digitale som jeg har gjort de andre gange.

Hvis du ikke kan komme på din bruger så kontakt staf de kan hjælpe dig eller hive en forklaring hvorfor den er slettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.