Er der udvikling på de teste ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
28 svar
6 synes godt om
10. februar 2013

Maria & Charles <33

Hej med jer 

Jeg har taget disse 2 æl teste både i morges og her for 30 minutter siden  Er der sket udvikling i de teste.  Har Æl omkring den 13 eller 14..   Vi har været meget sammen på det sidste op til æggeløsningen   Den øverste er den fra de 30 minutter siden og den nederste siden imorges.   Hvad tror I.   Er vi tæt på æggeløsningen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Det er den nederste som er 30 minutter gammel og den anden fra i morges

Anmeld

10. februar 2013

ekebiv

*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver:

Hej med jer 

Jeg har taget disse 2 æl teste både i morges og her for 30 minutter siden  Er der sket udvikling i de teste.  Har Æl omkring den 13 eller 14..   Vi har været meget sammen på det sidste op til æggeløsningen   Den øverste er den fra de 30 minutter siden og den nederste siden imorges.   Hvad tror I.   Er vi tæt på æggeløsningen 

Tror der er et stykke vej endnu :-)

Anmeld

10. februar 2013

MHB

Altså nu har jeg aldrig selv taget en ægløsningstest men synes at jeg har hørt herinde at teststregen skal være lige så markant og farvet som kontrolstregen i ÆL-teste før end at de er positive. Så på den baggrund ville jeg sige at dine tester ikke er positive.. Jeg kan godt se en svag streg men bestemt ikke lige så farvet som kontrolstregen!

Men hvis du først burde få ÆL om 3-4 dage er de vel næppe heller positive nu?! 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

MHB skriver:

Altså nu har jeg aldrig selv taget en ægløsningstest men synes at jeg har hørt herinde at teststregen skal være lige så markant og farvet som kontrolstregen i ÆL-teste før end at de er positive. Så på den baggrund ville jeg sige at dine tester ikke er positive.. Jeg kan godt se en svag streg men bestemt ikke lige så farvet som kontrolstregen!

Men hvis du først burde få ÆL om 3-4 dage er de vel næppe heller positive nu?! 

Jeg begynder allerede og teste nu.    Men syntes du der er udvikling i dem.    Tog en test igår aftes og der var den endnu svagere end den er nu 

Anmeld

10. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg kan godt se at den nederste er lidt tydligere end den anden, men tror ikke det som sådan har nogen betydning da jeg testede for æl var der altid to streger lige meget hvornår jeg testede, og det var meget forskelligt hvor tydelig stregen var, men var ikke i tvivl når den var positiv

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

fresia skriver:

Jeg kan godt se at den nederste er lidt tydligere end den anden, men tror ikke det som sådan har nogen betydning da jeg testede for æl var der altid to streger lige meget hvornår jeg testede, og det var meget forskelligt hvor tydelig stregen var, men var ikke i tvivl når den var positiv

Jeg har forventet æl omkring den 13 eller 14 februar jeg fik menstruation den 30 eller 32 januar.   Undskyld at jeg ikk kan huske den præcise dato   Er det for tidligt at teste nu.   

Anmeld

10. februar 2013

Morgensol

Var det ik en bio eller sa du havde? Det er jo ik din mens?

Anmeld

10. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg har forventet æl omkring den 13 eller 14 februar jeg fik menstruation den 30 eller 32 januar.   Undskyld at jeg ikk kan huske den præcise dato   Er det for tidligt at teste nu.   

Hvis din cyklus er regelmæssig og du ved den ligger omkring d. 13-14, kan du jo bare teste der. Men husk at fra testen er positiv kan der gå op til 36 timer før man reelt har ægløsning

Anmeld

10. februar 2013

come2

Hej med jer 

langt fra æl. Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.