Anonym skriver:
Dejligt for Jer, at sexen ikke var et problem. Jeg tvivler bare på, at jeg nogensinde bliver gravid, hvis han ikke er indstillet på sex mere end 2-3 gange på en 35 dages cyklus... Og så forstår jeg ikke hvorfor han overhovedet bad mig om at smide pillerne? Jeg er ret sikker på, at hvis jeg begynder at snakke følelser med ham om sex, så er jeg enten skruk og skal slappe af, for det kommer når det kommer, eller også trækker han sig helt ind i en skal og føler sig angrebet.
Men jeg må vel vente til han selv begynder at spørge til, hvorfor der ikke sker noget, og så forklare ham, at man rent faktisk er nødt til at have regelmæssig sex for at blive forældre... Det er bare træls, hvis jeg kommer til at fylde 30 inden jeg bliver mor fordi han lige skal "acceptere", at det faktisk kræver arbejde fra hans side at blive far. 
Til daglig nævner jeg ikke PB eller babyer overhovedet, jeg har INGEN babyting købt, jeg tester ikke overhovedet (har på 5 måneder taget 1 g-test, for at vide om jeg kunne tillade mig at drikke et glas vin til en julefrokost - og det ved han ikke).
hvis ikke det virker at tage udgangspunkt i dig ka du måske tage udgangspunkt i ham? - spørge "hvorfor er din sexlyst næsten helt væk?" "hvad kan VI gøre for at få den op igen" osv

til dig kan sørme godt se det ikke er nemt for dig hvis han reagerer på den måde når du forsøger at snakke med ham, jeg ville blive stiktosset hvis min kæreste ikke tog mig seriøst, og det føler jeg lidt din kærestes svar antyder 
Anmeld