Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg skal til at arrangere min venindes polterabend og jeg kunne virkelig godtbruge nogen ideer. 

Jeg ved mest hvad hun ikke skal ikke noget med udklædning, frække billeder, stripper, alt for vilde events.

Det vigtigste er at detvare bliver rigtig hyggeligt

I kunne tage ind på Danmarks Mavedanserskole og lære at danse mavedans.

http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_polterabend.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Malene76

Anonym skriver:

Jeg skal til at arrangere min venindes polterabend og jeg kunne virkelig godtbruge nogen ideer. 

Jeg ved mest hvad hun ikke skal ikke noget med udklædning, frække billeder, stripper, alt for vilde events.

Det vigtigste er at detvare bliver rigtig hyggeligt

Jeg havde polterabent i 2010 og vi lavede bl.a. et glasfad. Jeg lavede midten og mine veninder lavede små firkanter rundt om, så det kom til at blvie et firkantet fad. Jeg er så ubeskrivelig glad for fadet og det er det bedste minde jeg kunne få fra sådan en dag. Vi lavede flere andre ting men ovenstående er hvad jeg varmt vil anbefale.

KH Malene

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Jeg havde polterabent i 2010 og vi lavede bl.a. et glasfad. Jeg lavede midten og mine veninder lavede små firkanter rundt om, så det kom til at blvie et firkantet fad. Jeg er så ubeskrivelig glad for fadet og det er det bedste minde jeg kunne få fra sådan en dag. Vi lavede flere andre ting men ovenstående er hvad jeg varmt vil anbefale.

KH Malene

kan du huske hvor i lavede det?

Anmeld

11. februar 2013

Malene76

Anonym skriver:

kan du huske hvor i lavede det?

Ja det var i Lillering lige uden for Århus og hun hed Lizzie, hende som havde atalie der. Fedt sted. Håber I evt. kan finde et lignende sted hvor I skal bruge det. Det er et fad jeg er meget meget øm over og udover at den repræsenterer en masse minder og kærlighed fra mine veninder, så er resultatet faktisk opgså blevet super flot. Så fadet står lige nu gemt væk i skabet, så sønnen ikke kommer til at rage det ned fra bordet, det tror jeg simpelthen ikke jeg sådan lige ville komme mig over.

KH Malene

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

Til mit eget polterabend var jeg gravid så det var stille og roligt. Jeg var nede og får pedicure, vi spiste frokost hos mig (pigerne havde alt med så jeg skulle intet. ikke engang vaske op), så var vi ude og indspille et par sange på en cd i et lydstudie og så hjem til mig igen og få aftensmad (samme som ved frokost). Så havde de allesammen købt en gave til babyen i maven også sendte jeg et par i byen da jeg gik kold på sofaen

Anmeld

11. februar 2013

HeidiØ

Mit polterabend startede ud med en tur på motorcykel

Så spillede vi paintball!

Og senere var der arrangeret sen frokost, sjove sommerudendørs lege, aftensmad, quiz om mig + de andre veninder og så wii med det der sang halløj sent

Det var en fantastisk dag. Jeg havde også givet udtryk for jeg ikke gad det der sælge kys og udklædning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.