Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Kløver

Hvad med noget hyggeligt afslapning som, få ordnet fødder, evt med de der fisk, få ordnet negle på hænder/fødder eller måske en ansigtsbehandling eller lidt massage. En tur ud at bowle, skøjte eller lignende, hvad der nu er af muligheder og så en tur ud at spise, noget den kommende brud ville synes var lækkert alt efter hvilken type hun er kunne man også gøre brug af oplevelsespakkerne der kan købes rundt omkring, som tur i fed bil, ballontur eller helikoptertur, men kommer igen an på hvor mange i er og hvor meget hver især i vil give af penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Kløver

Hvad med noget hyggeligt afslapning som, få ordnet fødder, evt med de der fisk, få ordnet negle på hænder/fødder eller måske en ansigtsbehandling eller lidt massage. En tur ud at bowle, skøjte eller lignende, hvad der nu er af muligheder og så en tur ud at spise, noget den kommende brud ville synes var lækkert alt efter hvilken type hun er kunne man også gøre brug af oplevelsespakkerne der kan købes rundt omkring, som tur i fed bil, ballontur eller helikoptertur, men kommer igen an på hvor mange i er og hvor meget hver især i vil give af penge

Anmeld

10. februar 2013

modesty

Jeg skal til at arrangere min venindes polterabend og jeg kunne virkelig godtbruge nogen ideer. 

Jeg ved mest hvad hun ikke skal ikke noget med udklædning, frække billeder, stripper, alt for vilde events.

Det vigtigste er at detvare bliver rigtig hyggeligt

http://www.sofiebadet.dk/ er rigtig skønt. Jeg mener at man kan leje det helt for sig selv, men er ikke sikker...

Paintball er også sjovt hvis I er til noget lidt mere aktivt.  http://www.paintballarena.dk/

Eller gokart:  http://www.goracing.dk/

I kan også slå to fluer med et smæk og have både spa og bowling i DGI byen (men jeg synes personligt at Sofiebadet er hyggeligere).

Hvis det skal være lidt frækt, kan I holde dildo-party. 

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Til min venindes polterabend havde vi besøg af "latterkongen" til sådan er latterkursus, det var så morsomt! 

det er faktisk en meget god ide

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Jeg sys i hvert fald at det var super sjovt.. jeg fik forresten også lavet negle hjemme hos min veninde.. desværre var det nogle rigtig dårlige negle, men ideen var super.  

den ide ville hun elske Den er på listen

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Til min polterabend blev jeg overrasket er hjemme hvor alle tøserne kom med brunch, imens de gjorde klar til resten af dagen, havde de fået en fysioterapeut studerende til at komme og give mig lækker massage - vildt god start på dagen :-) Derefter gik vi en dejlig tur og endte i en park hvor der var picnic, vildt hyggeligt og super dejligt at have gå turen til bare at få snakket med alle mine veninder..

Efter picnic prøvede vi pooldance - Vildt sjovt og mega hårdt, men gav anledning til så mange gode grin :-)

Da vi kom hjem igen, fik jeg bind for øjene og det hele lugtede af at der kom en stripper, men da jeg fik bindet af var der stillet frem til Dildoparty.. Vildt sjovt og hyggeligt..

Derefter gjorde vi os fine tog i ud at spise og videre i byen :-) Super skøn dag i selvskab med de bedste tøser :-)

Ved min venindes, fik vi hende hjem til mig under et påskud, og overraskede hende med brunch, derefter tog vi på jazzåfart, da hun godt kan lide jazz, derefter fik vi undervisning i Cha thi (staves).. Derefter stod den på champagne smagning og så en tur ud at spise og så i byen.. Også super hyggelig dag :-)

hvor hyggeligt Hvad er Chi thi? Overvejede også noget danseundervisning - nok bare noget salsa istedet

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Jeg har lige for nyligt også, sammen med nogle andre piger, arrangeret en venindes polterabend (skal holdes til marts)... vores plan blev som følger:

Vi starter med at tage et par timer i wellness-kurbad og derefter skal vi ud og have afternoon tea på et fint "tehus" i København. Derefter tager vi hjem til en af os, hvor vi spiser en 3-retters menu (som vi selv tilbereder) og så videre til en af de andre evt., hvor vi afslutter med cocktailhygge og pyjamasparty

Det bliver stille og roligt og hyggeligt og for et budget på under 500 kr pr person. Udover de ting vi skal, har vi bestilt en hårbøjle med slør hun kan have på - og vi andre tager også diademer eller lignende på, så er hun ikke alene om at være "udklædt" (for det ved vi hun heller ikke vil)... jeg tror det bliver godt

hvor skal I i kurbad henne?? Lyder som en dejlig dag

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Super ide med fiskene - den er skrevet på massage er også skrevet på og neglene

Ved faktisk ikke helt hvad budgettet bliver endnu

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

http://www.sofiebadet.dk/ er rigtig skønt. Jeg mener at man kan leje det helt for sig selv, men er ikke sikker...

Paintball er også sjovt hvis I er til noget lidt mere aktivt.  http://www.paintballarena.dk/

Eller gokart:  http://www.goracing.dk/

I kan også slå to fluer med et smæk og have både spa og bowling i DGI byen (men jeg synes personligt at Sofiebadet er hyggeligere).

Hvis det skal være lidt frækt, kan I holde dildo-party. 

kigger jeg straks på

Anmeld

10. februar 2013

Victoria2013

Anonym skriver:

hvor skal I i kurbad henne?? Lyder som en dejlig dag

Jeg er også sikker på det bliver rigtig hyggeligt

Vi skal i Øbro-hallens kurbad - vi bedømte at de havde de bedste faciliteter til en pris vi kunne acceptere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.