Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.256 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til at arrangere min venindes polterabend og jeg kunne virkelig godtbruge nogen ideer. 

Jeg ved mest hvad hun ikke skal ikke noget med udklædning, frække billeder, stripper, alt for vilde events.

Det vigtigste er at detvare bliver rigtig hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor bor i ca henne af??

Vi holdte for 2 veninder i sommers, den ene tog vi med til glaspuster i Silkeborg, hvor hun lavede en brevvægt og en flot julekugle, der blev graveret med dato og deres navne, det kostede 500 kr. Så tog vi i DGI huset i Herning, hvor der vi havde lavet hjemmelavet wellness prudukter, som vi brugte i saunaen og dampbadet. Det kostede bare indgangensbilletten. Så spiste vi frokost i løvbakkerne, hvor vi selv tog en masse sjove billeder af bruden, i udklædningstøj. De billeder blev så lavet til en sjov kalender, i stedet for en fræk kalender. Sluttede af med lækker 3 retternes hjemmelavet menu og forskellige selskabslegs, hos en anden veninde.

Den anden tog vi med i haunstrup zoo, hvor hun blev klædt ud som en ko, med en kappe og en hue ( hun elsker sådan noget traditionelt polterarbend ) også fik hun en kurv med kyskager og et skilt hvor der stod " kys sælges, gi et bud " Hun sku bare gå rundt med kurven, ik stå og råbe eller noget. Så sku hun fodre pippi aberne, og nogle andre små aber, som hun fik lov til at komme ind til. Feje ved gederne og et par andre ting. Og hun elskede det!! Her sku der bare være 6 alm betalende i indgangen, også havde vi en dyrepasser guide i et par timer ca. Resten ku komme ind på deres årskort. 

Så sku vi hjem til en anden veninde, hvor der kom en, som gav et lille kage/ cupcake pynte kursus. kostede 500 kr

Sluttede af i en spejderhytte, hvor vi lavede bålmad og mødtes op med drengene. Hytten lånte vi gratis. 

Så ik nok med at det var 2 meget forskellige dag, de var også på et stramt buget, på 250 kr pr mand. Vi lavede alt maden selv, alle tog lidt forskellige drikkevarer med til sig selv og til bruden og 1 L fælles drikkevarer.

Begger brude fik en bog, med billeder fra dagen i bryllupsgave. Vh stine

Anmeld

10. februar 2013

Morgensol

Til min polterabend var vi først hjemme hos min barndomsveninde og spise brunch. Så var vi ude og tegne en nøgen mand. Bagefter var jeg inde og indspille en sang i et studie og lave musik video til og til sidst var vi ud og spise..

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvor bor i ca henne af??

Vi holdte for 2 veninder i sommers, den ene tog vi med til glaspuster i Silkeborg, hvor hun lavede en brevvægt og en flot julekugle, der blev graveret med dato og deres navne, det kostede 500 kr. Så tog vi i DGI huset i Herning, hvor der vi havde lavet hjemmelavet wellness prudukter, som vi brugte i saunaen og dampbadet. Det kostede bare indgangensbilletten. Så spiste vi frokost i løvbakkerne, hvor vi selv tog en masse sjove billeder af bruden, i udklædningstøj. De billeder blev så lavet til en sjov kalender, i stedet for en fræk kalender. Sluttede af med lækker 3 retternes hjemmelavet menu og forskellige selskabslegs, hos en anden veninde.

Den anden tog vi med i haunstrup zoo, hvor hun blev klædt ud som en ko, med en kappe og en hue ( hun elsker sådan noget traditionelt polterarbend ) også fik hun en kurv med kyskager og et skilt hvor der stod " kys sælges, gi et bud " Hun sku bare gå rundt med kurven, ik stå og råbe eller noget. Så sku hun fodre pippi aberne, og nogle andre små aber, som hun fik lov til at komme ind til. Feje ved gederne og et par andre ting. Og hun elskede det!! Her sku der bare være 6 alm betalende i indgangen, også havde vi en dyrepasser guide i et par timer ca. Resten ku komme ind på deres årskort. 

Så sku vi hjem til en anden veninde, hvor der kom en, som gav et lille kage/ cupcake pynte kursus. kostede 500 kr

Sluttede af i en spejderhytte, hvor vi lavede bålmad og mødtes op med drengene. Hytten lånte vi gratis. 

Så ik nok med at det var 2 meget forskellige dag, de var også på et stramt buget, på 250 kr pr mand. Vi lavede alt maden selv, alle tog lidt forskellige drikkevarer med til sig selv og til bruden og 1 L fælles drikkevarer.

Begger brude fik en bog, med billeder fra dagen i bryllupsgave. Vh stine

Lyder hyggeligt og godt klaret til den pris 

Vi bor i Kbh

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Til min polterabend var vi først hjemme hos min barndomsveninde og spise brunch. Så var vi ude og tegne en nøgen mand. Bagefter var jeg inde og indspille en sang i et studie og lave musik video til og til sidst var vi ud og spise..

Sangen har jeg også overvejet er dog ik sikker på om det ville være et hit

Anmeld

10. februar 2013

Malthe2010

Til min venindes polterabend havde vi besøg af "latterkongen" til sådan er latterkursus, det var så morsomt! 

Anmeld

10. februar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Sangen har jeg også overvejet er dog ik sikker på om det ville være et hit

Jeg sys i hvert fald at det var super sjovt.. jeg fik forresten også lavet negle hjemme hos min veninde.. desværre var det nogle rigtig dårlige negle, men ideen var super.  

Anmeld

10. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Lyder hyggeligt og godt klaret til den pris 

Vi bor i Kbh

Vi var 12 piger til den første og 11 til den anden, så prisen sku ligge så alle ku være med. Der gik helt sport i at komme med sjove/ hyggelige ider, der ik kostede alt for meget, men som stadigt sku være personligt. Vi havde nogle virkligt sjove dage. 

Ved ik om Kbh zoo osv køre med et lignede tilbud, men det var bare så hyggeligt. Vh stine

Anmeld

10. februar 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg skal til at arrangere min venindes polterabend og jeg kunne virkelig godtbruge nogen ideer. 

Jeg ved mest hvad hun ikke skal ikke noget med udklædning, frække billeder, stripper, alt for vilde events.

Det vigtigste er at detvare bliver rigtig hyggeligt

Til min polterabend blev jeg overrasket er hjemme hvor alle tøserne kom med brunch, imens de gjorde klar til resten af dagen, havde de fået en fysioterapeut studerende til at komme og give mig lækker massage - vildt god start på dagen :-) Derefter gik vi en dejlig tur og endte i en park hvor der var picnic, vildt hyggeligt og super dejligt at have gå turen til bare at få snakket med alle mine veninder..

Efter picnic prøvede vi pooldance - Vildt sjovt og mega hårdt, men gav anledning til så mange gode grin :-)

Da vi kom hjem igen, fik jeg bind for øjene og det hele lugtede af at der kom en stripper, men da jeg fik bindet af var der stillet frem til Dildoparty.. Vildt sjovt og hyggeligt..

Derefter gjorde vi os fine tog i ud at spise og videre i byen :-) Super skøn dag i selvskab med de bedste tøser :-)

Ved min venindes, fik vi hende hjem til mig under et påskud, og overraskede hende med brunch, derefter tog vi på jazzåfart, da hun godt kan lide jazz, derefter fik vi undervisning i Cha thi (staves).. Derefter stod den på champagne smagning og så en tur ud at spise og så i byen.. Også super hyggelig dag :-)

Anmeld

10. februar 2013

Victoria2013

Jeg har lige for nyligt også, sammen med nogle andre piger, arrangeret en venindes polterabend (skal holdes til marts)... vores plan blev som følger:

Vi starter med at tage et par timer i wellness-kurbad og derefter skal vi ud og have afternoon tea på et fint "tehus" i København. Derefter tager vi hjem til en af os, hvor vi spiser en 3-retters menu (som vi selv tilbereder) og så videre til en af de andre evt., hvor vi afslutter med cocktailhygge og pyjamasparty

Det bliver stille og roligt og hyggeligt og for et budget på under 500 kr pr person. Udover de ting vi skal, har vi bestilt en hårbøjle med slør hun kan have på - og vi andre tager også diademer eller lignende på, så er hun ikke alene om at være "udklædt" (for det ved vi hun heller ikke vil)... jeg tror det bliver godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.