Update: Så står den på scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg havde slet ikke set denne tråd før jeg skrev i den anden 

Jeg er ked af at høre, at du desværre ikke har produceret færre æg denne gang. Som en anden skriver er det forhåbentlig 'kun' nogle dage, du vil være meget generet af ubehag. Og så håber jeg alt hvad jeg kan på, at det er nogle super kvalitetsæg du er i gang med at producere 

Det er helt OK

Et eller andet sted er det jo også helt super med 12 æg, og chancen for at få nogle på frys er lidt større. Så det er det vi satser på nu!

Og mht. smerterne efter ÆU håber jeg at min super søde og dygtige akupunktør kan afhjælpe dem en smule Nu glæder jeg mig bare til at der forhåbentlig snart kommer en dato for ÆU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det er helt OK

Et eller andet sted er det jo også helt super med 12 æg, og chancen for at få nogle på frys er lidt større. Så det er det vi satser på nu!

Og mht. smerterne efter ÆU håber jeg at min super søde og dygtige akupunktør kan afhjælpe dem en smule Nu glæder jeg mig bare til at der forhåbentlig snart kommer en dato for ÆU!

Ja, forhåbentlig er det meningen at du skql producere en masse æg, så du kan få en masse på frys  Det lyder spændende med æu, jeg kan godt forstå at du ser frem til det. Der kan heller ikke være længe til.

Jeg håber at akupunktøren kan hjælpe lidt på smerterne. En kæreste der forkæler en er nu heller ikke slemt 

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Jeg skal have akupunktur i døgnet for ÆU og igen i samme døgn som ÆO så der mener jeg at hun helt automatisk går ind og smertelindre også - jeg har nemlig sagt derinde at jeg døjede med smerter efter ÆU sidste gang

Har simpelthen verdens sødeste og fleksible akupunktør vi aftalte efter sidste behandling i Torsdags, at jeg bare lige skulle sms'e hende i dag efter scanningen - jeg måtte jeg så desværre meddele hende at jeg endnu ikke kendte datoen for ÆU men at jeg skulle scannes igen tirsdag. Hun svare så i løbet af 3min. og skriver at jeg bare skal skrive igen på Tirsdag

Jamen så skal hun nok tage sig rigtig godt af dig

Sådan en skøn akupunktør havde jeg også! Der var altid plads, og hun var endda villig til at komme ind og behandle mig i sin sommerferie, hvis det havde været nødvendigt! Det var det heldigvis ikke, men hvor var det bare sødt af hende!

Jeg tror jeg smutter ned til hende igen nu her, og ser om hun kan hjælpe med mine bækken gener og måske også med, at jeg synes jeg er for meget en sukkergris for tiden

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Ja, forhåbentlig er det meningen at du skql producere en masse æg, så du kan få en masse på frys  Det lyder spændende med æu, jeg kan godt forstå at du ser frem til det. Der kan heller ikke være længe til.

Jeg håber at akupunktøren kan hjælpe lidt på smerterne. En kæreste der forkæler en er nu heller ikke slemt 

Haha, nej det kan du have helt ret i Har lige læst det op for ham, så nu ved han det ihvertfald - hehe.

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jamen så skal hun nok tage sig rigtig godt af dig

Sådan en skøn akupunktør havde jeg også! Der var altid plads, og hun var endda villig til at komme ind og behandle mig i sin sommerferie, hvis det havde været nødvendigt! Det var det heldigvis ikke, men hvor var det bare sødt af hende!

Jeg tror jeg smutter ned til hende igen nu her, og ser om hun kan hjælpe med mine bækken gener og måske også med, at jeg synes jeg er for meget en sukkergris for tiden

Det er dejligt at de er så fleksible.

Min akupunktør skal desværre på skiferie i uge 8, så jeg er lidt bange for at hun kan risikerer at skulle rejse Lørdag i næste weekend - og hvis jeg skal have ÆU Torsdag hedder det jo temmelig sikkert ÆO Lørdag Vil bare så gerne nå at blive afsluttet hos hende, og at jeg ikke skal have den sidste behandling hos en jeg slet ikke kender

Men jeg må jo bare tage det som det kommer - og lade være at tage sorgerne på forskud.

Anmeld

9. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Haha, nej det kan du have helt ret i Har lige læst det op for ham, så nu ved han det ihvertfald - hehe.

Det kan i hvertfald aldrig skade liiiige at fortælle ham, hvor dejligt det vil være at blive nusset 

Jeg glæder mig til at læse hvordan det går til næste scanning.

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Det er dejligt at de er så fleksible.

Min akupunktør skal desværre på skiferie i uge 8, så jeg er lidt bange for at hun kan risikerer at skulle rejse Lørdag i næste weekend - og hvis jeg skal have ÆU Torsdag hedder det jo temmelig sikkert ÆO Lørdag Vil bare så gerne nå at blive afsluttet hos hende, og at jeg ikke skal have den sidste behandling hos en jeg slet ikke kender

Men jeg må jo bare tage det som det kommer - og lade være at tage sorgerne på forskud.

Det er rigtig dejligt!

Jeg synes faktisk du skal prøve at høre hende, hvornår hun tager afsted, så du ikke går og stresser over det unødigt!

Ellers er jeg sikker på, at hun sender dig videre til en rigtig god og sød afløser

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det kan i hvertfald aldrig skade liiiige at fortælle ham, hvor dejligt det vil være at blive nusset 

Jeg glæder mig til at læse hvordan det går til næste scanning.

De tkan du tro han ogspå skal komme til at gøre Han skal ikke tro han skal have det alt for let - det er trods alt mig der skal igennem alt det hårde haha

Skal nok opdaterer på Tirsdag når jeg er blevet scannet

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Det er rigtig dejligt!

Jeg synes faktisk du skal prøve at høre hende, hvornår hun tager afsted, så du ikke går og stresser over det unødigt!

Ellers er jeg sikker på, at hun sender dig videre til en rigtig god og sød afløser

Hun har allerede fortalt at hvis hun ikke kan nå at gøre det færdigt, skal jeg bestille tid ved en der ligger inde i byen Så det må jo være en hun kan stå inde for og en som hunsamarbejde med Så det gør mig lidt mere tryg

Anmeld

9. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

**Ønskebabyen skriver:

Så har jeg været til scanning.

Sidder lidt med blandede følelser - der var 6 æg i hver side - dvs. 12 i alt - og de var ca. 10 mm og en på 16 mm.

Det har altså ikke har hjulpet noget som helst og gå ned i dosis de første tre dage, for at få lidt færre æg, i forhold til de 13 jeg fik taget ud i sidste forsøg Det har bare sat os en smule bagud istedet for Jeg skal scannes igen på Tirsdag.

Imens jeg lå og blev scannet, sagde lægen lige pludselig noget jeg intet fattede af, og måtte sige "hvad??" og hun spørger så bagefter om jeg kender til PCO - mit hjerte hoppede lige 10 gange ekstra, og sygeplejersken skyndte sig at bryde ind og sige at det har jeg ikke og jeg har bare rigtig mange æg pga. min alder.

Helt ærligt, hvad er det også for noget af lægen at sige midt i det hele. Det var da slet ikke velovervejet! Hun afsluttede så scanningen med at sige det hele så fint ud og at jeg altså ikke havde PCO - nej, det havde jeg da godt nok heller ikke regnet med da!

Så sidder lidt med blandede følelser lige nu - jeg havde jo håbet på at det jeg kunne mærke var få, men store æg. Istedet er det mange æg der ikke er så store SUK!
Jeg sagde til dem at lægen der scannede mig sidste gang, ville prøve at lave færre æg denne gang, da jeg døjede en del med smerter efter sidste ÆU, hvortil sygeplejersken sagde at det bare er super svært at styre, især når jeg selv danner så mange æg. Og jeg sagde så at jeg denne gang havde valgt at blive hjemme fra job i nogle dage efter ÆU, og det synes hun bestemt også at jeg skulle.

Spændende om det så hedder ÆU på Torsdag.

Sikke en rutchebanetur  Ikke så smart af doktor-damen. Men håber det bliver til ÆU torsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.