Så har jeg været til scanning.
Sidder lidt med blandede følelser - der var 6 æg i hver side - dvs. 12 i alt - og de var ca. 10 mm og en på 16 mm.
Det har altså ikke har hjulpet noget som helst og gå ned i dosis de første tre dage, for at få lidt færre æg, i forhold til de 13 jeg fik taget ud i sidste forsøg
Det har bare sat os en smule bagud istedet for
Jeg skal scannes igen på Tirsdag.
Imens jeg lå og blev scannet, sagde lægen lige pludselig noget jeg intet fattede af, og måtte sige "hvad??" og hun spørger så bagefter om jeg kender til PCO - mit hjerte hoppede lige 10 gange ekstra, og sygeplejersken skyndte sig at bryde ind og sige at det har jeg ikke og jeg har bare rigtig mange æg pga. min alder.
Helt ærligt, hvad er det også for noget af lægen at sige midt i det hele. Det var da slet ikke velovervejet! Hun afsluttede så scanningen med at sige det hele så fint ud og at jeg altså ikke havde PCO - nej, det havde jeg da godt nok heller ikke regnet med da!
Så sidder lidt med blandede følelser lige nu - jeg havde jo håbet på at det jeg kunne mærke var få, men store æg. Istedet er det mange æg der ikke er så store
SUK!
Jeg sagde til dem at lægen der scannede mig sidste gang, ville prøve at lave færre æg denne gang, da jeg døjede en del med smerter efter sidste ÆU, hvortil sygeplejersken sagde at det bare er super svært at styre, især når jeg selv danner så mange æg. Og jeg sagde så at jeg denne gang havde valgt at blive hjemme fra job i nogle dage efter ÆU, og det synes hun bestemt også at jeg skulle.
Spændende om det så hedder ÆU på Torsdag.
Anmeld