støtter i indsamlingen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

Victoria2013

Nej og jeg plejer heller ikke at støtte den indsamling...

Generelt prøver jeg at målrette hvad jeg nu støtter mod dyr fremfor mennesker, i hvert fald i et tilfælde som dette. Har altid været en dyreelsker og de kan intet gøre mod menneskets fremhersken og udryddelse af arter.

Dog har jeg før støttet charity:water - som jeg rent faktisk tror på virker - og organisationer for LGBT, fordi jeg har en del venner indenfor den gruppe - men det er jo noget helt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

isabellasmor

Månsson skriver:

De ved jo ikke bedre og der er så meget korruption så de få penge der når derned bliver ikke prioteret rigtigt. Vi har jo feks os søren og eddy der er fanget af pirater og de er vedved at dø,måske man sku hjælpe dem

Jamen det er det jeg mener.. De ved ikke bedre.. og så kan man blive ved med at prøve og hjælpe, men det nytter ikke noget før de LÆRE hvordan man "klare sig"  .. Eller hvad man siger.. 

Anmeld

9. februar 2013

L&V

isabellasmor skriver:

Jamen det er det jeg mener.. De ved ikke bedre.. og så kan man blive ved med at prøve og hjælpe, men det nytter ikke noget før de LÆRE hvordan man "klare sig"  .. Eller hvad man siger.. 

Præcis

Anmeld

9. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, jeg tror jeg vil sende lidt dertil.

Oftest bruger jeg dog Islamic Relief UK, som sender hjælp til hele verden og hvor 90% af donationerne når de tiltænkte.
De støtter ALLE mennesker i hele verden hvorend det er nødvendigt.

http://www.islamic-relief.org.uk/How_Your_Donation s_Are_Used.aspx

Anmeld

9. februar 2013

Mother-love

Jeg støtter ikke nej. Og jeg bliver altid ret harm over de indsamlinger. For hvad med at de brugte pengene på at få fat i de løse ender vi har i landet.
Vi er i forvejen det land der giver mest til ulandende i forhold til vores lands størrelse. Så jeg synes vi giver dem rigeligt. Men det er bare min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.