støtter i indsamlingen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: støtter iafrika i år?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.795 visninger
34 svar
40 synes godt om
8. februar 2013

lucas<3

støtter i afrika i år?

jeg selv gør ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Pige2009

lucas<3 skriver:

støtter i afrika i år?

jeg selv gør ikke..

Jeg har svaret nej

Anmeld

8. februar 2013

lucas<3

lucas<3 skriver:

støtter i afrika i år?

jeg selv gør ikke..

ved ikke lige hvad der sket for afstemningen..

sorry

Anmeld

8. februar 2013

L&V

lucas<3 skriver:

støtter i afrika i år?

jeg selv gør ikke..

Nej heller ikke i år.. Jeg syntes man sku starte med at bruge pengene her hjemme da der er masse af svage i vores eget samfund.. Og ja er godt klar over vi ikke dør af hverken sult eller tørke men nu har vi samlet ind til det samme i ja gud ved hvor mange år og hvert år opstår den samme problematik da de penge bare er et plaster på såret

Anmeld

8. februar 2013

Peanut

Nej det gør jeg ikke.

Så hellere man brugte pengene på de arbejdsløse, ældre, børn osv herhjemme inden man støtter andre 

Anmeld

8. februar 2013

Maja88

støtter gennem dagplejen.. skal snart igang med at spise muffins

Anmeld

8. februar 2013

nielsen80

Ja det gør jeg.

Synes en sammenligning mellem Afrika og arbejdsløse m.m. her hjemme er helt hen i vejret. Det er jo to vidt forkellige problemstillinger - og er ret sikker på, at det er noget sjover at være arbejdsløs i DK set i forhold til Afrika, hvis vi skulle starte med at sammenligne.

Anmeld

8. februar 2013

Stumpen

Månsson skriver:

Nej heller ikke i år.. Jeg syntes man sku starte med at bruge pengene her hjemme da der er masse af svage i vores eget samfund.. Og ja er godt klar over vi ikke dør af hverken sult eller tørke men nu har vi samlet ind til det samme i ja gud ved hvor mange år og hvert år opstår den samme problematik da de penge bare er et plaster på såret

Sådan har jeg det også.. Vi får flere og flere fattige familier herhjemme - ved godt at vores fattigdom ikke kan ligestilles med afrikas, men jeg synes det er på tide at kigge ind ad... Ellers hvad med en stor indsamling til vore julemærkehjem, som hjælper de overvægtige børn som vi også får flere og flere af..

Anmeld

8. februar 2013

L&V

Stumpen skriver:

Sådan har jeg det også.. Vi får flere og flere fattige familier herhjemme - ved godt at vores fattigdom ikke kan ligestilles med afrikas, men jeg synes det er på tide at kigge ind ad... Ellers hvad med en stor indsamling til vore julemærkehjem, som hjælper de overvægtige børn som vi også får flere og flere af..

Ja tænker os der er en masse vi ku ta fat på her hjemme i vores "velfærdssamfund"

Det er jo heller ikke de akutte penge der reder afrika og er ikke sikker på de kan redes da det handler om en massiv kulturændring og ja tørken ved jeg sku ikke lige hvordan vi fikser

Anmeld

8. februar 2013

Lusi

Nope..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.