støtter i indsamlingen i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

norenberg

Nej jeg støtter ikke i dag....og støtter heller ikke andre formål...har selv brug for pengene i det daglige til hus, bil og "4" børn....det eneste jeg gør er at forære tøj og legetøj til genbrug når ungerne vokser fra det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

jydeinden

nix heller ikke i år.. jeg støtter to store organisationer herhjemme.. den ene med tøj og den anden med penge. 

Anmeld

9. februar 2013

banana3

nielsen80 skriver:

Ja det gør jeg.

Synes en sammenligning mellem Afrika og arbejdsløse m.m. her hjemme er helt hen i vejret. Det er jo to vidt forkellige problemstillinger - og er ret sikker på, at det er noget sjover at være arbejdsløs i DK set i forhold til Afrika, hvis vi skulle starte med at sammenligne.

Her hjemme har vi også støttet! Jeg synes på ingen måde man kan sammenligne de stakkels forældreløse børn i Afrika, med vores luksuriøse arbejdsløse herhjemme!! Er målløs over at høre denne sætning, at vi skal hjælpe her hjemme! Jeg forstår simpelthen ikke den snæversynet egoisme overhovedet eksistere! Men men, dejligt vi har så mange fantastiske mennesker og virksomheder der støtter op om så vigtig en ting! Fantastiske Danmark!

Anmeld

9. februar 2013

Hulubulu86

lucas<3 skriver:

støtter i afrika i år?

jeg selv gør ikke..

Nu bor jeg ikke I Danmark saa foelger ikke rigtigt med I hvad der er af indsamlinger I danmark men vil da lige tjekke hvor jeg kan donere online og sende et lille beløb afsted. Jeg synes det er vigtigere for mig at støtte hvor pengene rent faktisk kan betyde forskellen på liv eller død for et medmenneske frem for at støtte f.eks julemærkehjem (dem støtter jeg dog ogsaa gerne).Vi sender mange penge til forskellige lande men primært til Syrien hvor min mand er fra, børn i Syien dør af kulde fordi deres hjem er bombet i stykker så vi har lavet tøjindsamlinger og min mands familie har doneret helt nyt tøj fra deres fabrikker. Er glad for at mine veninder alle gerne vil støtte folk i nød, hvor end de er fra, det burde man gøre hvis man har mulighed for det

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej har ik doneret penge i år. Til gengæld har thea doneret gode gerninger i form af hundeluftning for familie og venner, skovlet sne og hjulpet os med ting her hjemme. Det blev til 12 gode gerninger, som blev afleveret på biblioteket.det var noget hun havde set reklame for på ramasjang, og gik meget op i. Hun er 4 år vh stine

Anmeld

9. februar 2013

cmap

Jeg plejer egentlig at donere via mit job som så giver samlet. Men har valgt at lade være i år. Forrige år gav jeg 200 kr og har derefter modtaget (og får stadig) brochurer om deres formål osv. konstant. Mindst alle de penge jeg har givet er blevet brugt på porto.

Det kan gøre mig vred. Og så ser jeg ingen grund til at donere.

Anmeld

9. februar 2013

Mettefpigen

banana3 skriver:

Her hjemme har vi også støttet! Jeg synes på ingen måde man kan sammenligne de stakkels forældreløse børn i Afrika, med vores luksuriøse arbejdsløse herhjemme!! Er målløs over at høre denne sætning, at vi skal hjælpe her hjemme! Jeg forstår simpelthen ikke den snæversynet egoisme overhovedet eksistere! Men men, dejligt vi har så mange fantastiske mennesker og virksomheder der støtter op om så vigtig en ting! Fantastiske Danmark!

Synes ikk du kan kalde os snæversynet eller egoister, fordi at man ikk donere til alle.... Jeg donere til familie med kræftramte børn og kræftens bekæmpelse og fordi jeg så føler at jeg ikk har penge til det hele så er jeg snæversynet eller egoistisk??...

Anmeld

9. februar 2013

L&V

banana3 skriver:

Me

Men hvor samlede vi ikke flere 100millioner ind og hvor meget af det tror du rent faktisk går til disse sultne børn.. Langt de fleste går til admin,porto og andet som ikke gavner dem i nød.. Og hvor mange årtier har vi ikke gjord det og hvad har det hjulpet,det er jo ikke et akut problem men en kultur og lokalisering vi ikke bare kan lave om på. Og så længe det er sådan ja så kan vi spytte alle de penge i det vi over hovedet kan og problemet vil være det samme..

Vi har jo kræftens bekæmpelse, børn i sorg osv her hjemme som vi ku støtte i stedet det handler os om liv og død

Anmeld

9. februar 2013

isabellasmor

Månsson skriver:

Men hvor samlede vi ikke flere 100millioner ind og hvor meget af det tror du rent faktisk går til disse sultne børn.. Langt de fleste går til admin,porto og andet som ikke gavner dem i nød.. Og hvor mange årtier har vi ikke gjord det og hvad har det hjulpet,det er jo ikke et akut problem men en kultur og lokalisering vi ikke bare kan lave om på. Og så længe det er sådan ja så kan vi spytte alle de penge i det vi over hovedet kan og problemet vil være det samme..

Vi har jo kræftens bekæmpelse, børn i sorg osv her hjemme som vi ku støtte i stedet det handler os om liv og død

Et helt enig! Vi kan ikke hjælpe dem før de begynder og hjælpe sig selv... Sådan kort sagt.

i mine øjne er det spild af penge, for de får ikke en rød reje! Det tror jeg ikke på i hvert fald. 

Så nej jeg støtter ikke. Vil som andre skriver, hellere støtte kræften, og julenærkehjem, osv herhjemme. 

Anmeld

9. februar 2013

L&V

isabellasmor skriver:

D

Et helt enig! Vi kan ikke hjælpe dem før de begynder og hjælpe sig selv... Sådan kort sagt.

i mine øjne er det spild af penge, for de får ikke en rød reje! Det tror jeg ikke på i hvert fald. 

Så nej jeg støtter ikke. Vil som andre skriver, hellere støtte kræften, og julenærkehjem, osv herhjemme. 

De ved jo ikke bedre og der er så meget korruption så de få penge der når derned bliver ikke prioteret rigtigt. Vi har jo feks os søren og eddy der er fanget af pirater og de er vedved at dø,måske man sku hjælpe dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.