Privat dagpleje ved Karup i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

jeanett 26

Jeg har brugt privat dagpleje de sidste 5år til vores 4 børn

Desværre var der på et tidspunkt hvor der gik 4mdr inden hun havde plads til vores anden ældste søn

Han kom så i kommunal dagpleje. Og hvor er vi glade for det kun var 4mdr han sku være der.

HAn blev en anden da han kom over i privat dagpleje. Vores går meget i børnene både i arbejds tiden og udenfor.
Der er et helt særligt samarbejde. HAr vi brug for hun åbner før tid en dag er det ikke noget problem.
Hun har måske haft en uges sygdom på 1 1/2år er jo ingenting. Hun har så os vikar hvis der er noget meget vigtigt, hun skal have ordnet i arbejdestiden.

Vi elsker vores privat dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

jeanett 26 skriver:

Jeg har brugt privat dagpleje de sidste 5år til vores 4 børn

Desværre var der på et tidspunkt hvor der gik 4mdr inden hun havde plads til vores anden ældste søn

Han kom så i kommunal dagpleje. Og hvor er vi glade for det kun var 4mdr han sku være der.

HAn blev en anden da han kom over i privat dagpleje. Vores går meget i børnene både i arbejds tiden og udenfor.
Der er et helt særligt samarbejde. HAr vi brug for hun åbner før tid en dag er det ikke noget problem.
Hun har måske haft en uges sygdom på 1 1/2år er jo ingenting. Hun har så os vikar hvis der er noget meget vigtigt, hun skal have ordnet i arbejdestiden.

Vi elsker vores privat dagpleje

Anmeld

14. februar 2013

Kære forældre og kommende forældre.

Så tager jeg springet og starter op som privat dagplejer

Jeg bor i Havredal ca 8 km fra Karup og 2 km fra Frederiks.

Hos mig er egenbetaling 1625,-  pr mdr.

Jeg er meget fleksibel

Her vil dit barn komme til at synge og være meget ude

I min dagpleje, er det vigtigt, at dit barn er i trivsel og har det sjovt. Samtidig ønsker jeg, at give dit barn den tryghed, det har behov for, når mor og far ikke er der.

Så vil du/i spare penge og samtidig få en dagplejer der er der 100% på børnenes præmisser, så kontakt mig så vi kan aftale et lille møde.

Vækker det jeres interesse så kig ind på min hjemmeside

http://www.havredalsprivatedagpleje.dk/

Håber at høre fra jer

Mange hilsner fra

Nina Odgaard

Stendalsvej 3

7470 Karup

Tlf. 20713755

Anmeld

15. februar 2013

17. februar 2013

Nina Odgaard skriver:

Anmeld

24. februar 2013

Fru Hansen

Hvor du så meget ret og lige netop det står også på min hjemmeside!  Så har da godt nok fortrudt mange gange at jeg fik det skrevet!

Jeg glemte da lige at skrive noget

Velkommen til verdens bedste job ( og livsstil)

Børnene er det guld vi skal bygge hele vores fremtid på. Dit job er ikke kun det sjoveste men også meget meningsfuldt

Jeg er også dagplejer - dog kommunalt ansat

Anmeld

28. februar 2013

Fru Hansen skriver:

Jeg glemte da lige at skrive noget

Velkommen til verdens bedste job ( og livsstil)

Børnene er det guld vi skal bygge hele vores fremtid på. Dit job er ikke kun det sjoveste men også meget meningsfuldt

Jeg er også dagplejer - dog kommunalt ansat

Ih tak for det! De første 2 børn har skam også meldt sig, så glæder mig rigtig meget til at komme i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.