Zette skriver:
Jeg bruger kommunal dagpleje og er meget glad for det, så synes dit argument med at de "ikke bliver kostet rundt til gæstedagpleje" blegner lidt i forhold til at man selv skal finde en løsning såfremt du er syg, eller dine børn er? Stiller også spørgsmålstegn ved at du mener det er ok din mand tager over hvis du er syg.
Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv! Men her er jeg og mine børn rigtig ked af at de skal i gæstedagpleje i vuggestuen hvor de ikke kender nogen som helst, og heller ikke har kontakt til dem løbende fordi vuggestuen ligger i en anden by! så skulle min dagplejemor blive syg, ja så skal jeg nok finde en anden løsning!
Ang min mand så er han ligeså meget godkendt som jeg er og vil komme til at være sammen med børnene næsten hver dag, så de vil komme til at kende ham rigtig godt, og tror absolut at børnene vil føle sig mere trygge ved en de kender! Han vil så kun blive brugt i nødstilfælde, hvis forældrene slet ikke kan finde en løsning, han har jo også et arbejde der skal passes! Igen skal det siges at jeg og mine børn, meget sjældent er syg, men det kan selvfølgelig forekomme som det kan for de kommunale!
Anmeld