opskrifter med græsk yoghurt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

B&J

JulieE skriver:

De få gange jeg har lavet müsli, har jeg fundet de ting jeg ville have i. Smeltet en passende mængde honning på en middelvarm pande og ristet tingene deri og ladet det køle af på bagepapir.

Det er lidt forskellige fra sted til sted om det er ahorn sirup eller akacie honninh de bruger til brunch. Jeg foretrækker ahorn sirup, da den er mørkere og mere nøddeagtig i smagen  Urtekram laver en blåbærsirup som også smager suuuper lækkert på græsk yoghurt 

Mange tak det skal jeg altså prøve tror det smager vildt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mamalou

B&J skriver:

det lyder super godt det vil jeg huske og oste smag er jo vidunderligt  og ja tak den tærtedej vil jeg gerne have

Den kommer her

Tærtedejen laves af:

100 g hvedemel, 100 g fuldkornsmel, 1 dl havregryn, 1 dl skummetmælk, 0,5 dl raspolie og 1 tsk salt. Blandes sammen og "trykkes" ud i en tærteform. Super nemt at lave. Den skal bage i alt i 35 minutter. Jeg plejer at forbage den i 5-10 minutter alt efter hvad der skal i. 

God appetit - jeg håber du får brugt dit yogurt

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Den kommer her

Tærtedejen laves af:

100 g hvedemel, 100 g fuldkornsmel, 1 dl havregryn, 1 dl skummetmælk, 0,5 dl raspolie og 1 tsk salt. Blandes sammen og "trykkes" ud i en tærteform. Super nemt at lave. Den skal bage i alt i 35 minutter. Jeg plejer at forbage den i 5-10 minutter alt efter hvad der skal i. 

God appetit - jeg håber du får brugt dit yogurt

Vh. Louise

wow den lyder super god og med bid i mange mange tak ja det håber jeg også jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.