opskrifter med græsk yoghurt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Laver dressingen af græsk yoghurt, lidt sukker og citronsaft. Bruger "rå" broccoli, en gulerod og kalkunbacon og mandler der er ristet på panden. Kommer også lidt hakket rødløg i. 

Cole slaw er så godt!

Jeg prøvede lige at Google "tærte græsk yougurt" og der kom flere forslag - også kageopskrifter. Jeg er på fra mobilen, så kan desværre ikke linke. 

jeg må ind og kigge igen jeg er lidt træt idag så nok der for jeg ikke kan finde noget som helst

daniel var nemlig så træt igår han gik kold kl 5 og stod op kl 4 og jeg fik lov at sove lidt længere men kunne knap nok falde i søvn heldig vis har kæresten fri idag mens jeg skal i praktik gab hihihihihihi

den brocoli salat skal helt sikkert prøves lyder så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mamalou

B&J skriver:

jeg må ind og kigge igen jeg er lidt træt idag så nok der for jeg ikke kan finde noget som helst

daniel var nemlig så træt igår han gik kold kl 5 og stod op kl 4 og jeg fik lov at sove lidt længere men kunne knap nok falde i søvn heldig vis har kæresten fri idag mens jeg skal i praktik gab hihihihihihi

den brocoli salat skal helt sikkert prøves lyder så godt

Jeg kan godt forstå at du er træt  

Nu elsker jeg madtærter og vi får det meget her hjemme. Der kan du bruge det i. Når man bruger græsk yogurt i varme retter kan det godt få lidt en oste smag - det er godt Så skal du bare blande det op med lidt æg og hælde det over det fyld du vil putte i tærten Der er sikkert nogle rester i køleskabet du kan komme i - det er altid en win win

Jeg har en god og nem opskrift på tærtebund hvis det er noget

Anmeld

8. februar 2013

Moma

Prøv med lidt vaniljesukker og evt. lidt sukker til enten frisk skåret æbler eller æbler, der er lunet lidt (der skal stadig være lidt bid i) og drysset over med kanel.

MUMS siger jeg bare.

Anmeld

8. februar 2013

JulieE

Vi spiser det om morgnen, i weekenden, med ahornsirup eller, når det skal være rigtig luksus, med druer, mandler og akacie honning... mums 

Anmeld

8. februar 2013

Sukkerblomst

Mamalou skriver:

Den sidste tid har jeg haft en spand skyr stående (kan bruges til det sammen som græsk y.) og jeg får det altid brugt. Det er kun fantasien, der sætter grænser

Jeg har en sund og god opskrift på Cole slaw og broccolisalat hvis det er noget? 

kunne være super fedt hvis jeg må få din sunde opskrift på cole slaw???

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Sukkerblomst skriver:

kunne være super fedt hvis jeg må få din sunde opskrift på cole slaw???

Det må du Det er en opskrift fra slankedoktor.

2 portioner 

250 g hvidkål

100 g gulerødder 

2 dl ylette (jeg bruger skyr)

4 spsk let mayonnaise

2 tsk dijonsennep

1 tsk sukker

0,5 tsk salt 

1 knsp hvid peber

Jeg laver det så det trækker minimum en time. Det bliver det bedre af. Det er faktisk allerbedst på anden dagen.

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå at du er træt  

Nu elsker jeg madtærter og vi får det meget her hjemme. Der kan du bruge det i. Når man bruger græsk yogurt i varme retter kan det godt få lidt en oste smag - det er godt Så skal du bare blande det op med lidt æg og hælde det over det fyld du vil putte i tærten Der er sikkert nogle rester i køleskabet du kan komme i - det er altid en win win

Jeg har en god og nem opskrift på tærtebund hvis det er noget

det lyder super godt det vil jeg huske og oste smag er jo vidunderligt  og ja tak den tærtedej vil jeg gerne have

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Moma skriver:

Prøv med lidt vaniljesukker og evt. lidt sukker til enten frisk skåret æbler eller æbler, der er lunet lidt (der skal stadig være lidt bid i) og drysset over med kanel.

MUMS siger jeg bare.

det lyder sååå godt tak den er skrevet ned

Anmeld

8. februar 2013

B&J

JulieE skriver:

Vi spiser det om morgnen, i weekenden, med ahornsirup eller, når det skal være rigtig luksus, med druer, mandler og akacie honning... mums 

det lyder også bare godt ville ønske jég kunne lave min egen mysli uden nødder og rosiner ved bare ikke hvordan det laves, tænkte på er det ahorn sirup man bruger når man får brunch eller er det honning???

Anmeld

8. februar 2013

JulieE

B&J skriver:

det lyder også bare godt ville ønske jég kunne lave min egen mysli uden nødder og rosiner ved bare ikke hvordan det laves, tænkte på er det ahorn sirup man bruger når man får brunch eller er det honning???

De få gange jeg har lavet müsli, har jeg fundet de ting jeg ville have i. Smeltet en passende mængde honning på en middelvarm pande og ristet tingene deri og ladet det køle af på bagepapir.

Det er lidt forskellige fra sted til sted om det er ahorn sirup eller akacie honninh de bruger til brunch. Jeg foretrækker ahorn sirup, da den er mørkere og mere nøddeagtig i smagen  Urtekram laver en blåbærsirup som også smager suuuper lækkert på græsk yoghurt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.