opskrifter med græsk yoghurt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.395 visninger
22 svar
1 synes godt om
8. februar 2013

B&J

vi skal lave tzatziki i aften også købte vi en stor bøtte og håbede på ander opskrifter med græsk yoghurt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Peanut

B&J skriver:

vi skal lave tzatziki i aften også købte vi en stor bøtte og håbede på ander opskrifter med græsk yoghurt....

http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/sogingrediens.php

Hvis man søger på græsk yoghurt derinde, kommer der en masse opskrifter frem der indeholder det. Ved ikke om du kan bruge det til noget 

Anmeld

8. februar 2013

LSM

B&J skriver:

Græsk yogurth smager ekstremt godt sammen med frisk udskåret frugt.
Plejer at dyppe frugtstykkerne i yogurthen
Nammenam siger jeg bare !!!

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Peanut skriver:

http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/sogingrediens.php

Hvis man søger på græsk yoghurt derinde, kommer der en masse opskrifter frem der indeholder det. Ved ikke om du kan bruge det til noget 

har været inde og kigge syntes ikke der rigtigt kommer noget desværre

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

LSM skriver:

Lige mit bud

Skal jeg rigtig kræse, så kommer jeg lidt flydende honning på og speltmusli fra Urtekram. 

Du kan bruge græsk yougurt i tærter, lave dressing til cole slaw eller broccoli salat. 

vh. Louise 

Anmeld

8. februar 2013

B&J

LSM skriver:

vil også helt vildt gerne spise det med frisk frugt og en hjemme lavet mysli. men kan ikke rigtigt finde nogle hvordan man gør og det ikke er med rosiner og nødder men haverryn og evt noget ellers

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Lige mit bud

Skal jeg rigtig kræse, så kommer jeg lidt flydende honning på og speltmusli fra Urtekram. 

Du kan bruge græsk yougurt i tærter, lave dressing til cole slaw eller broccoli salat. 

vh. Louise 

det kan være jeg skal ud i salater så for ved slet ikke hvad jeg ellers skal bruge det til syntes det er svært kunne godt tænke mig at bruge det i noget kage så man kan bruge meget.... men tærter så skal jeg lave nogle og putte dem i fryseren det kunne jeg jo også

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

B&J skriver:

det kan være jeg skal ud i salater så for ved slet ikke hvad jeg ellers skal bruge det til syntes det er svært kunne godt tænke mig at bruge det i noget kage så man kan bruge meget.... men tærter så skal jeg lave nogle og putte dem i fryseren det kunne jeg jo også

Den sidste tid har jeg haft en spand skyr stående (kan bruges til det sammen som græsk y.) og jeg får det altid brugt. Det er kun fantasien, der sætter grænser

Jeg har en sund og god opskrift på Cole slaw og broccolisalat hvis det er noget? 

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Den sidste tid har jeg haft en spand skyr stående (kan bruges til det sammen som græsk y.) og jeg får det altid brugt. Det er kun fantasien, der sætter grænser

Jeg har en sund og god opskrift på Cole slaw og broccolisalat hvis det er noget? 

cole slaw, fik vi for 2 dage siden i to dage hihihihi

men brocolisalaten vil jeg gerne have,

ja men ville ønske jeg kunne finde nogle gode opskrifter så jeg kan nå at bruge det hele ellers ved jeg det bliver smit væk og det vil jeg ikke

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Laver dressingen af græsk yoghurt, lidt sukker og citronsaft. Bruger "rå" broccoli, en gulerod og kalkunbacon og mandler der er ristet på panden. Kommer også lidt hakket rødløg i. 

Cole slaw er så godt!

Jeg prøvede lige at Google "tærte græsk yougurt" og der kom flere forslag - også kageopskrifter. Jeg er på fra mobilen, så kan desværre ikke linke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.