Har du fået fjernet modermærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

Mumto3

Jeg var til hudlægen med noget helt andet, og så sagde lægen: Det der modermærke det skal du have fjernet med det samme! Jeg havde min få uger gamle datter med, og hun kiggede på babyen og sagde: Jeg kan ikke operere dig når du har en baby. Kan du skaffe en babysitter til i morgen, så fjerner jeg det der. Det gjorde jeg selvfølgelig og var meget nervøs! Hvorfor skulle det gå så stærkt??? -jeg fik det fjernet og fik taget prøve af det, og der var absolut intet i det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

ekebiv

LN skriver:

Hej håber jeg må spørge

hvordan ved man der ikke er spredning - hvilke undersøgelser har du fået.

har også fået det de kalder et tyndt modermærke med skidt i. Men har ikke fået noget at vide om spredning eller undersøgelser. Jeg skal have skåret 1 cm væk på mandag

ln

Undskyld jeg ikke har svaret, havde ikke set du havde skrevet.
Det sad nederst på benet og de tog en stor luns da der var konstateret kræft. Det er noget med at jo tyndere det er jo mindre risiko er der for spredning mener jeg. Det er nok ca 4 år siden, går til kontrol 1 gang om året men der har intet været siden. Den eneste behandling jeg fik var at de skar den luns af.

Anmeld

18. juni 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Kommer lige fra hudlægen  død nervøs , fik tid i marts til at få fjernet et modermærke da hun syntes det så anderledes ud .. Hjælp , har du fået fjernet et modermærke lægen syntes så underligt ud ?  Hvad var resultatet ?  Var der noget grimt i det ?

Jeg har fået fjernet tre, og der var intet i dem. Jeg fik de to første fjernet ved en hudlæge. Det ene under brystet det andet på brystet. Det under var helet fint og lavet fint. De blev begge skåret af og brændt. Men det på brystet lavede han desværre ikke særlig godt og der gik betændelse i, og i dag har jeg et grimt ar.

fik for nogle måneder siden fjernet et ved trusse kanten. Og det blev gjort ved egen læge. Det er så pænt i dag og der er ikke noget at se, og gjorde heller ikke ondt. Alle gange fik jeg selvfølgelig lokal bedøvelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.