Har du fået fjernet modermærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg har fået fjernet 4, 3 på ryggen og 1 i ansigtet. Der har intet været, dog er arrene på ryggen blevet ret grimme, fordi jeg åbenbart danner meget arvæv (og den praktiserende læge insisterede på at fjerne dem selv, fremfor at sende mig til hudlæge... ) men hellere det, end uopdaget modermærkekræft.

Er sikker på alt er ok, ellers var du kommet til hudlæge meget hurtigere! 

Ej hvad er det for en latterlig læge ?? Selv at fjerne dem  Han kunne da henvise dig , jamen det var hudlægen jeg var hos , hun havde bare ikke tid til at fjerne det i dag , så det er samme læge jeg skal tilbage til som vil fjerne det .. Godt der intet var i dine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Silas <3

Har fået fjernet et, det var vokset meget, var rødt udenom og gjorde ondt - Der var sygdom i - men alt kom væk da modermærket blev fjernet 

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Har fået fjernet et, det var vokset meget, var rødt udenom og gjorde ondt - Der var sygdom i - men alt kom væk da modermærket blev fjernet 

Pyha hvor længe siden er det siden du fik det fjernet ??

Hvor længe havde det set suspekt ud ??

Der har intet været siden ? 

Anmeld

7. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Pyha hvor længe siden er det siden du fik det fjernet ??

Hvor længe havde det set suspekt ud ??

Der har intet været siden ? 

Det er tre år siden, og jeg ved faktisk ikke hvor længe det havde været syg For det sad omme i nakken så ku ikk se det Pludselig en dag gjorde bare meget ondt og kunne mærke på det at det var vokset og der var sår på

Men siden har der INTET været 

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Det er tre år siden, og jeg ved faktisk ikke hvor længe det havde været syg For det sad omme i nakken så ku ikk se det Pludselig en dag gjorde bare meget ondt og kunne mærke på det at det var vokset og der var sår på

Men siden har der INTET været 

Føj for en forskrækkelse  din stakkel , hvor tit bliver du så tjekket i dag ?

Anmeld

7. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Føj for en forskrækkelse  din stakkel , hvor tit bliver du så tjekket i dag ?

Bliver ikk tjekket mere men det var ca pr halve år

Anmeld

30. maj 2014

LN

ekebiv skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke hvor der viste sig at være kræft i. Fra jeg var ved hudlæge til jeg fik det fjernet gik der en uges tid, herefter tjekkede de det og jeg skulle ud og have svar og fordi der var kræft i skulle jeg under kniven igen hvor de fjernede et større stykke udenom. Mit mærke var meget tyndt og der var ingen spredning og nu skal jeg "bare" til tjek en gang om året i de næste 10 år. Jeg er registreret som kræftpatient både på sygehus og ved hudlæge så jeg kommer hurtigt til hvis jeg ringer.
Jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om der er travlhed på afd eller noget men min hudlæge insisterede på at jeg skulle afsted med det samme så jeg tænker lidt at det måske mest er for at være på den sikre side når du skal vente en hel måned..

Hej håber jeg må spørge

hvordan ved man der ikke er spredning - hvilke undersøgelser har du fået.

har også fået det de kalder et tyndt modermærke med skidt i. Men har ikke fået noget at vide om spredning eller undersøgelser. Jeg skal have skåret 1 cm væk på mandag

ln

Anmeld

1. juni 2014

LN

ekebiv skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke hvor der viste sig at være kræft i. Fra jeg var ved hudlæge til jeg fik det fjernet gik der en uges tid, herefter tjekkede de det og jeg skulle ud og have svar og fordi der var kræft i skulle jeg under kniven igen hvor de fjernede et større stykke udenom. Mit mærke var meget tyndt og der var ingen spredning og nu skal jeg "bare" til tjek en gang om året i de næste 10 år. Jeg er registreret som kræftpatient både på sygehus og ved hudlæge så jeg kommer hurtigt til hvis jeg ringer.
Jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om der er travlhed på afd eller noget men min hudlæge insisterede på at jeg skulle afsted med det samme så jeg tænker lidt at det måske mest er for at være på den sikre side når du skal vente en hel måned..

Må jeg spørge hvor tyndt det var oh hvor det sad. Hvor mange år er det siden? Fik du tilbudt anden undersøgelse end at skære ekstra hus væk.

ln

Anmeld

2. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg blev henvist til hudlægen, da jeg gerne ville have fjernet sådan nogle "vorte" modermærker, ( der der vokser ud af huden,) så da jeg viser dem til hudlægen, er hun nærmest ligeglad med dem, men ser et andet på min mave, som hun gerne vil fjerne for det så underligt ud. 

Så hun fjernede det og 14 dage efter fik jeg besked om at der heldigvis intet var i den, og har også fået de andre fjernet nu. De sender dem altid ind til tjek, så jeg skal have ringet i løbet af ugen og hører til dem, men jeg er ikke nervøs for dem.

Men godt du får det fjernet, og tjekket :-)

Anmeld

2. juni 2014

stjernehimmel

Har fået fjernet en del.... uden der var noget i... 

Jeg skal ha fjernet flere, men det er mest fordi de sidder rigtig dumt i forhold til bh osv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.