Har du fået fjernet modermærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.040 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Kommer lige fra hudlægen  død nervøs , fik tid i marts til at få fjernet et modermærke da hun syntes det så anderledes ud .. Hjælp , har du fået fjernet et modermærke lægen syntes så underligt ud ?  Hvad var resultatet ?  Var der noget grimt i det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Kommer lige fra hudlægen  død nervøs , fik tid i marts til at få fjernet et modermærke da hun syntes det så anderledes ud .. Hjælp , har du fået fjernet et modermærke lægen syntes så underligt ud ?  Hvad var resultatet ?  Var der noget grimt i det ?

Jep, har fået fjernet 3, ikke noget stort eller farligt i det,lokalbedøvelse og en skalpel, ikke været noget siden og det er efterhånden mange år siden nu

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jep, har fået fjernet 3, ikke noget stort eller farligt i det,lokalbedøvelse og en skalpel, ikke været noget siden og det er efterhånden mange år siden nu

Ok  det var lægen der ville have dem fjernet fordi de så mærkelige ud ?   Jeg er som sådan ikke bange for at få dem fjernet mere bange for om det er modermærkekræft i

Anmeld

7. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Ok  det var lægen der ville have dem fjernet fordi de så mærkelige ud ?   Jeg er som sådan ikke bange for at få dem fjernet mere bange for om det er modermærkekræft i

Ja, en af dem var voksende også valgte vi at fjerne dem alle, men der var ikke noget

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Ja, en af dem var voksende også valgte vi at fjerne dem alle, men der var ikke noget

Okay tak Man bliver bare så nervøs

Anmeld

7. februar 2013

Masig

Anonym skriver:

Har fået fjernet fem for di de voksede og blev mørke og kløede.. Var dog mig selv der opdagede det og ikke lægen. Men der har ikke været noget i nogle af dem...

Anmeld

7. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke hvor der viste sig at være kræft i. Fra jeg var ved hudlæge til jeg fik det fjernet gik der en uges tid, herefter tjekkede de det og jeg skulle ud og have svar og fordi der var kræft i skulle jeg under kniven igen hvor de fjernede et større stykke udenom. Mit mærke var meget tyndt og der var ingen spredning og nu skal jeg "bare" til tjek en gang om året i de næste 10 år. Jeg er registreret som kræftpatient både på sygehus og ved hudlæge så jeg kommer hurtigt til hvis jeg ringer.
Jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om der er travlhed på afd eller noget men min hudlæge insisterede på at jeg skulle afsted med det samme så jeg tænker lidt at det måske mest er for at være på den sikre side når du skal vente en hel måned..

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Har fået fjernet fem for di de voksede og blev mørke og kløede.. Var dog mig selv der opdagede det og ikke lægen. Men der har ikke været noget i nogle af dem...

Årh mit er også mørkt , ikke helt rundt og kløre ind i mellem , glad for at høre der intet var i dine

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke hvor der viste sig at være kræft i. Fra jeg var ved hudlæge til jeg fik det fjernet gik der en uges tid, herefter tjekkede de det og jeg skulle ud og have svar og fordi der var kræft i skulle jeg under kniven igen hvor de fjernede et større stykke udenom. Mit mærke var meget tyndt og der var ingen spredning og nu skal jeg "bare" til tjek en gang om året i de næste 10 år. Jeg er registreret som kræftpatient både på sygehus og ved hudlæge så jeg kommer hurtigt til hvis jeg ringer.
Jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om der er travlhed på afd eller noget men min hudlæge insisterede på at jeg skulle afsted med det samme så jeg tænker lidt at det måske mest er for at være på den sikre side når du skal vente en hel måned..

Jeg håber du har ret  jeg spurgte hende flere gange om hun troede der var kræft i  , hun sagde at hvis hun troede der var noget galt så havde hun sendt mig akut til Herlev , men hun havde en ide om at det skulle fjernes , bare sådan en intiution hun havde ,, hvorfor fanden siger hun sådan ??? Hvad kan jeg bruge det til ?

Anmeld

7. februar 2013

AnneBJ

Jeg har fået fjernet 4, 3 på ryggen og 1 i ansigtet. Der har intet været, dog er arrene på ryggen blevet ret grimme, fordi jeg åbenbart danner meget arvæv (og den praktiserende læge insisterede på at fjerne dem selv, fremfor at sende mig til hudlæge... ) men hellere det, end uopdaget modermærkekræft.

Er sikker på alt er ok, ellers var du kommet til hudlæge meget hurtigere! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.