I 4. Måned og forladt af kæresten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Babydrøm

MitteMor skriver:

Jeg er gravid i 4 måned. Barnet var ikke just planlagt, men eftersom lægerne havde fortalt jeg måske aldrig kunne blive gravid. Ville jeg beholde barnet. Vi er begge 30 år, med faste jobs, andelsboliger. Vi burde kunne klare denne nye rolle, både økonomiske, følelsesmæssigt mm.

Vi besluttede at beholde barnet, og han lovede at få styr på bestemte ting i sit liv. Det drejede sig om stop af daglig hash rygning, styr på sin økonomi, og få noget psykolog hjælp mod sin ADHD. Det eneste vi rigtigg skændes om var at han stort set aldrig var hjemme, altid sammen med drengene, ca 5 dage i ugen var han ude. Jeg fandt mig i det fordi jeg håbede og troede han med tiden ville ændre sig.... 

Han sagde flere gange han var bange for ikke at blive en god far.

Før jeg blev gravid har han op til flere gange lavet forsvindings nr. Dvs skredet, været væk i 24 timer hvor jeg ikke anede hvor han var eller hvad der foregik. Også dette troede jeg ville ændre sig! 

I lørdags, for 5 dage siden, kom jeg så hjem til en tom lejlighed. Han havde taget alle sine ting, og lagt nøglen. Jeg forsøgte at ringe til ham, skrev nogle meget tryglende beskeder.. Han svarede aldrig på hverken opkald ellers SMS. Jeg har ikke hørt fra ham siden.. 

Nogen vil nok mene jeg var naiv, men jeg troede virkelig at med tiden at han ville ændre sig. Både familie og venner er i chok over han er skredet/forsvundet på den måde. 

Jeg er let ødelagt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme videre. Jeg har svært ved at glæde mig over graviditeten. Jeg ved glæden nok skal komme igen, men åh hvor er det hårdt at tude hele tiden.... 

Det gør mig meget ondt, sender dig en masse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

1990h

jydeinden skriver:

formoder det var ts du ville citerer hehe

Gud ja, den var til dig ts

Anmeld

7. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
For at være ærlig syntes jeg over hovedet ikke du skal tage ham tilbage tænk vis han gør det samme når barnet så er det sku nemmer at være af lene fra starten af og når han stadig ryger hash ville det jo heller ikke gå men en kæmpe herfra

Anmeld

7. marts 2013

1990h

MitteMor skriver:

Jeg ved han er startet på ADHD medicin, og imens trapper ned på sit hash forbrug. Men jeg aner ikke hvor meget han er trappet ned... 

Jeg ville så sige i modsætning til andre at jeg synes det flot han er trappet ned. Det ikke noget man kan stoppe med fra dag til dag og jeg tror det går endnu hurtigere for ham at stoppe og holde det vis han bliver støttet i det.

Håber på det bedste.

Anmeld

7. marts 2013

millesofie

MitteMor skriver:

Jeg er gravid i 4 måned. Barnet var ikke just planlagt, men eftersom lægerne havde fortalt jeg måske aldrig kunne blive gravid. Ville jeg beholde barnet. Vi er begge 30 år, med faste jobs, andelsboliger. Vi burde kunne klare denne nye rolle, både økonomiske, følelsesmæssigt mm.

Vi besluttede at beholde barnet, og han lovede at få styr på bestemte ting i sit liv. Det drejede sig om stop af daglig hash rygning, styr på sin økonomi, og få noget psykolog hjælp mod sin ADHD. Det eneste vi rigtigg skændes om var at han stort set aldrig var hjemme, altid sammen med drengene, ca 5 dage i ugen var han ude. Jeg fandt mig i det fordi jeg håbede og troede han med tiden ville ændre sig.... 

Før jeg blev gravid har han op til flere gange lavet forsvindings nr. Dvs skredet, været væk i 24 timer hvor jeg ikke anede hvor han var eller hvad der foregik. Også dette troede jeg ville ændre sig! 

I lørdags, for 5 dage siden, kom jeg så hjem til en tom lejlighed. Han havde taget alle sine ting, og lagt nøglen. Jeg forsøgte at ringe til ham, skrev nogle meget tryglende beskeder.. Han svarede aldrig på hverken opkald ellers SMS. Jeg har ikke hørt fra ham siden.. 

Nogen vil nok mene jeg var naiv, men jeg troede virkelig at med tiden at han ville ændre sig. Både familie og venner er i chok over han er skredet/forsvundet på den måde. 

Jeg er let ødelagt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme videre. Jeg har svært ved at glæde mig over graviditeten. Jeg ved glæden nok skal komme igen, men åh hvor er det hårdt at tude hele tiden.... 

op med næpet

dig og den lille har/får jo hinanden
det skal nok gå

og op et vist sted om du har været naiv, det har vi da alle været på et tidspunkt

tro på dig selv find lysten til livet, til dig selv og den lille igen
spis en masse mars bar eller noget og lig på sofaen og se tv
bare ikke for længe

ud og nyd dit liv

Anmeld

7. marts 2013

AnthonsMor

MitteMor skriver:

Hoooold da kæft en omgang

Én ting er, at han har sit at slås med og der har været ting der skulle ændres, men at bare skride uden at sige et ord!? Det er da lige heftigt nok!

Jeg er ked af at læse det her, men jeg håber du har det ok efter omstændighederne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.