Endnu en syg babysitter i verdenen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

frkanonym

Olivia's Moar skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1915370.ece

Synes selv at i skal bestemme om i vil læse artiklen og/eller se videoen ..
Har ikk selv set videoen, da jeg simpelthen ikke tør.
Artiklen omhandler en 55-årig babysitter, der passer familiens 3. Barn (hun har også passet de andre). Babyen er 9mdr gammel - i stedet for at trøste med knus og kram, er det med slag i hovedet.

Det vildeste er straffen - betal 7400 kr, eller kom 3mdr i fængsel .. Det er da INGENTING ! (måske er det i Rusland, men synd det er absurd!)

undskyld mit franske.

men hvad fanden er det da for en møgkælling? jeg så hele videoen færdig (dumt valg) og sidder nu med følelsen af, at hun burde blive flænset levende i en propel. hold da op, hvor er hun sindssyg! ingen straf er hård nok til det uhyre!
hun kunne jo slå det stakkels barn ihjel. 

hvis det var mit barn, ville jeg simpelthen ikke vide, hvad jeg ville gøre ved hende. havde nok ikke meldt hende til politiet, men derimod fået hende til at forsvinde fra jordens overflade! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

MorTil4<3

Olivia's Moar skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1915370.ece

Synes selv at i skal bestemme om i vil læse artiklen og/eller se videoen ..
Har ikk selv set videoen, da jeg simpelthen ikke tør.
Artiklen omhandler en 55-årig babysitter, der passer familiens 3. Barn (hun har også passet de andre). Babyen er 9mdr gammel - i stedet for at trøste med knus og kram, er det med slag i hovedet.

Det vildeste er straffen - betal 7400 kr, eller kom 3mdr i fængsel .. Det er da INGENTING ! (måske er det i Rusland, men synd det er absurd!)

ej jeg begyndte at tude!!!!!

hun skulle jo slet ikke have lov at leve videre !!!!

Anmeld

7. februar 2013

B&J

Mettefpigen skriver:

Du skriver lige nøjagtig det jeg tænker!!! Havde smadret hende til hun ikk havde lyst til at leve..... Jaa det havde jeg altså.....

det havde jeg altså også, ved godt det ikke er pænt at skrive men

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

B&J skriver:

det havde jeg altså også, ved godt det ikke er pænt at skrive men

Det er fair nok at skrive i denne her sammenhæng..... Der er ALDRIG nogen der skal røre mit barn!! Eller for den skyld min familie.... Og kan love for at hvis de ikk havde fanget min mors overfaldsmand, så ved jeg ikk hvad jeg havde gjort ved ham!!!

Anmeld

7. februar 2013

B&J

Mettefpigen skriver:

Det er fair nok at skrive i denne her sammenhæng..... Der er ALDRIG nogen der skal røre mit barn!! Eller for den skyld min familie.... Og kan love for at hvis de ikk havde fanget min mors overfaldsmand, så ved jeg ikk hvad jeg havde gjort ved ham!!!

Nej nemlig sådan har jeg det også der er jeg nok noget af en ulvemor, jeg er utrolig kærlig og venlig og sød, men lige så snart nogle gør mig ondt bidder jeg.....

Anmeld

7. februar 2013

Merii

OMG!!! Hvordan kan man det!!

stakkels lille pus, og det værste er at hendes 2 andre børn har haft sådan et barndom med tæsk!!!!

Anmeld

7. februar 2013

AMM00

Hun skal virkelig bankes hende der.. Hvor er det synd for den baby v

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.