Endnu en syg babysitter i verdenen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
http://ekstrabladet.dk/112/article1915370.ece

Synes selv at i skal bestemme om i vil læse artiklen og/eller se videoen ..
Har ikk selv set videoen, da jeg simpelthen ikke tør.
Artiklen omhandler en 55-årig babysitter, der passer familiens 3. Barn (hun har også passet de andre). Babyen er 9mdr gammel - i stedet for at trøste med knus og kram, er det med slag i hovedet.

Det vildeste er straffen - betal 7400 kr, eller kom 3mdr i fængsel .. Det er da INGENTING ! (måske er det i Rusland, men synd det er absurd!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

BellaCiinea

Olivia's Moar skriver:

Artiklen omhandler en 55-årig babysitter, der passer familiens 3. Barn (hun har også passet de andre). Babyen er 9mdr gammel - i stedet for at trøste med knus og kram, er det med slag i hovedet.

Det vildeste er straffen - betal 7400 kr, eller kom 3mdr i fængsel .. Det er da INGENTING ! (måske er det i Rusland, men synd det er absurd!)

Hold nu kæft det er voldsomt....!

Filmen er bestemt IKKE for sarte sjæle... eller generelt for nogen..

Føj hvor sku hun bare smides ind på livstid, dumme kælling.. (undskyld for mit ordvalg)

Anmeld

7. februar 2013

miig1989

Olivia's Moar skriver:

P http://ekstrabladet.dk/112/article1915370.ece

Puha !
Så kun starten af videoen, hvor er det ubehageligt !
Forstår ikke man kan finde på at gøre det, der er jo absolut ingen grund til det.

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Det er SÅ grotesk!!! Jeg bliver så helt igennem KED af det! hvorfor skal der findes SÅ onde mennesker??? Stakkels lille pus!!!

Anmeld

7. februar 2013

2721

Åh Gud! ;'(
Hvor er det dog forfærdeligt:-0

Anmeld

7. februar 2013

mth1987

Olivia's Moar skriver:

Er uden ord. Hold kæft det var hårdt at se. Og hun slog fanme hårdt!!!!! Det stakkels barns hoved knaldede jo ned i stolen hver gang. Øv lad være med at se den. Hun burde spærres inde resten af hendes liv og så lige blive klasket i hovedet med en spade en gang om dagen!!! Ej det er bare ikk okay altså. Jeg var blevet så sindssyg tosset på den kvinde hvis det havde været mit barn. Så sku hun godt nok fjernes hurtigt fra mig!

Anmeld

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
IsabellaCiinea skriver:

Hold nu kæft det er voldsomt....!

Filmen er bestemt IKKE for sarte sjæle... eller generelt for nogen..

Føj hvor sku hun bare smides ind på livstid, dumme kælling.. (undskyld for mit ordvalg)

Præcis ! Ingen straf er hård nok, i mine øjne ..

Anmeld

7. februar 2013

isabellasmor

Olivia's Moar skriver:

Føj for satan! Tænk at sådanne mennesker virkelig eksistere... Men det gør de jo, og der er mange af dem . Gid hun må brænde op i helvede! Ja og det er MILDT sagt! 

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

isabellasmor skriver:

Føj for satan! Tænk at sådanne mennesker virkelig eksistere... Men det gør de jo, og der er mange af dem . Gid hun må brænde op i helvede! Ja og det er MILDT sagt! 

JA sådan en Grrr.....

Anmeld

7. februar 2013

B&J

må virklig indrømme at inden jeg havde meldt den kvinde til politiet havde jeg selv banket hende i gulvet normalt er jeg ikke sådan men den video gør mig så gal, hvordan fanden kan nogle finde på at passe børn når de endelig ikke har lyst

og det mest forbandet er man bare har lyst til at hoppe ind i skærmen for at rede det lille barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.