Endnu en syg babysitter i verdenen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

JA sådan en Grrr.....

Det lille barn ligger der og kan kun tage imod 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

MorDk

isabellasmor skriver:

Det lille barn ligger der og kan kun tage imod 

Jeg får SÅ ondt i maven! Tænk engang hun kan få sig selv til det?! Det er UFORSTÅLIGT! Hun er SYG!

Anmeld

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej så forstår man jo ik at barnet græder. Voldspsykopet, der bare sku kasse ned i et dybt hul i ørknen!! Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

Holbæktrunten

Olivia's Moar skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1915370.ece

Synes selv at i skal bestemme om i vil læse artiklen og/eller se videoen ..
Har ikk selv set videoen, da jeg simpelthen ikke tør.
Artiklen omhandler en 55-årig babysitter, der passer familiens 3. Barn (hun har også passet de andre). Babyen er 9mdr gammel - i stedet for at trøste med knus og kram, er det med slag i hovedet.

Det vildeste er straffen - betal 7400 kr, eller kom 3mdr i fængsel .. Det er da INGENTING ! (måske er det i Rusland, men synd det er absurd!)

SINDSSYGE KÆLLING!

For Helvede, ungen kan jo få alle mulige grimme livsvarige skader af det dér - eller værre endnu, få et meget kort liv!

Tror jeg var kommet lidt at demontere hendes skind med en sløv kartoffelskræller, og hængt resten ud til skadedyrerne

Hvor er det uhyggeligt at straffen ikke var størrre - det er jo ligefrem at bede folk om at begå selvtægt...

Anmeld

7. februar 2013

BigHope13

Nej Føj jeg sidder og får kvamle
det bare løgn at man gør sådan noget. og for filen hun slår jo til
Har ingen ord for hvor hårdt hun burde straffes, i min verden er ingen straf hård nok for vold mod børn.

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

B&J skriver:

Dmå virklig indrømme at inden jeg havde meldt den kvinde til politiet havde jeg selv banket hende i gulvet normalt er jeg ikke sådan men den video gør mig så gal, hvordan fanden kan nogle finde på at passe børn når de endelig ikke har lyst

og det mest forbandet er man bare har lyst til at hoppe ind i skærmen for at rede det lille barn

Du skriver lige nøjagtig det jeg tænker!!! Havde smadret hende til hun ikk havde lyst til at leve..... Jaa det havde jeg altså.....

Anmeld

7. februar 2013

MIWULA

Av mit hjerte.. hvor ville jeg bare gerne kramme den lille baby..

Hold kæft nogle syge mennesker der er her i verden.. Hun skulle bare ha så mange tæv selv skulle hun..

Anmeld

7. februar 2013

Gittemor09

eftér jeg har læst hvad i alle har skrevet har jeg ikke lyst til og hverken læse eller se det der...

jeg er målløs, rasende, frustreret...

og undskyld, men får virkelig lyst til at udsætte hende for det samme, indtil hun siger stop, og så alligevel fortsætter indtil hun ikke har lyst til og eksistere mere...

hvordan kan man gøre det mod et lille forsvarsløst barn??

Anmeld

7. februar 2013

isabellasmor

Mettefpigen skriver:

Du skriver lige nøjagtig det jeg tænker!!! Havde smadret hende til hun ikk havde lyst til at leve..... Jaa det havde jeg altså.....

Det havde jeg også! 

Anmeld

7. februar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Jeg får SÅ ondt i maven! Tænk engang hun kan få sig selv til det?! Det er UFORSTÅLIGT! Hun er SYG!

Det er forfærdeligt, jeg fik også en kæmpe knude i maven. et lille hjælpeløst barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.