Hej. Jeg kan godt forstår du følger dig støt over sådan et brev især, når du ikke har noget, at skjule. Jeg læser til socialrådgiver, jeg har ikke praksis efaring endnu, da jeg forsat er under uddannelse, men i det jeg rent fagligt har lært til nu, kan jeg kun guide dig på det. Sagen er sådan, at mange kommuner får indbretninger fra mange, der ikke ønsker sige, hvem de er og så der dem, der siger hvem de er. Ligemeget om man siger det eller ej, har kommune pligt til at følge op på sagen. Det har været et stort tabu, at nogen kommuner har svigtet i sager med børn, det har du sikker set i tv. Det træls det rammer dig, at man nu har strammet op i mange kommuner på de her indbretninger, men jeg kan berolige dig med, at de blott følger op på sagen, kommunen kan ikke gør andet, for de nødtil at høre din forklaring på sagen, altsår de 2 sagsbehandler, der kommer ud til dig, skak blot sikker sig, at indbretning ikke forholde sig, som der står, det er deres arbejde om man vil det eller ej, det kan lige så godt være, der noget alvorligt, og så det trist, hvis ikke de handler på det.
Det du skal gør er at taget det helt roligt, de vil blot høre din forklaring og se at alt er i orden, og så lange du ikke skjuler noget, så skal det møde nok godt. De kommer i børnes interesse, og sevom det gør på dog og du vred, så prøv at vende det til noget til positivt, det skal nok gå alt sammen. De bare nødtil og passe deres arbejde.
Det skal nok gå alt sammen.
knus her fra.
Anmeld