For fanden! inberetning fra kommunen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

raca

Wampires skriver:

jeps...

blev indkaldt til samtale ang. indberetningen hvor den der har "anklaget" også er tilstede for at forklare hvorfor...

medmindre der er bevist vold eller trusler fra Jeres side af så skal hende der har indberettet sidde med til mødet...

Vi oplevede at dem der sad med indberetningen kiggede på SP som om hun var åndssvag og ikke rigtig forstod hvorfor vi var blevet indberettet...

Vi havde sønnen med da det var inden han startede i vuggestue så de kunne jo også se både ham og hvordan vi var med ham...

underretteren skal ALDRIG sidde med til mødet...

man kan underrette anonym.. og denne anonymitet ville jo så forsvinde..

de har fremlagt deres bekymring i det brev de har skevet.. og det var deres bidrag til sagen.. så tager komunene den derfra..

pædagoger, læger, sygeplejsker ol. har skærpet underetnings plig, og kan blive dømt hvis ikke de gør noget. men de kan aldrig blevet hævet med til mødet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

2721

de har fremlagt deres bekymring i det brev de har skevet.. og det var deres bidrag til sagen.. så tager komunene den derfra..

pædagoger, læger, sygeplejsker ol. har skærpet underetnings plig, og kan blive dømt hvis ikke de gør noget. men de kan aldrig blevet hævet med til mødet.

Det er altså ikke helt korrekt vores sundhedsplejeske, der havde udtrykt bekymring da vores var lille, hun var altså med
Vil lige påpege at der IKKE var noget i det.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

syntes bare det angt ude ! 

bare fordi de ikke selv ''tør sige noget ''

så får de en anden til det. fordi de så regner med jeg ikke vil opdage det . men sjovt nok de enste som kan høre lyde er på den den ene side . og jeg kan li så tydlig høre dem hver dag også samt ders hund .men så må jeg jo også bare klage over dem altså .. 

tænk det skal så lang ud . og så fordi jeg har en datter så rammer det mig hårere end det nogen sinde vil gøre ved dem ..

Anmeld

6. februar 2013

L&V

Bøllemyr skriver:

H

Det er altså ikke helt korrekt vores sundhedsplejeske, der havde udtrykt bekymring da vores var lille, hun var altså med

Hun er os fag person som er inde over jeres barn sådan er det os hvis vi gør det på mit arbejde i børnehave men som privat person er det noget andet.

Anmeld

6. februar 2013

2721

Månsson skriver:

Hun er os fag person som er inde over jeres barn sådan er det os hvis vi gør det på mit arbejde i børnehave men som privat person er det noget andet.

Jeg kommenterede på at hun sagde at fagpersoner heller ikke kunne

Anmeld

6. februar 2013

raca

Bøllemyr skriver:

ja.. for hun er jo en fagperson, der skal tale jeres barns sag.. det er naboen, genboen, eller hvem der nu indberetter ikke selvom denne er sygeplejske.

Anmeld

6. februar 2013

raca

Bøllemyr skriver:

Jeg kommenterede på at hun sagde at fagpersoner heller ikke kunne

nej jeg sage ikke at fagpersoner ikke kunne..

men hvis jeg indberetter som pædagog nogle forældre--- så kommer man ikke med.. længre er den ikke.. hvis man høre i sagen er man heldig.

men jeg mener der er forskel på sundhedplejsken da hun har sundhedsfaglig vejledning af jer som forældre og derfor måske er relevandt at tage med og ville havde været med under alle omstændigheder også lære pædagoger og læger og sygeplejsker.

Anmeld

6. februar 2013

2721

raca skriver:

nej jeg sage ikke at fagpersoner ikke kunne..

men hvis jeg indberetter som pædagog nogle forældre--- så kommer man ikke med.. længre er den ikke.. hvis man høre i sagen er man heldig.

men jeg mener der er forskel på sundhedplejsken da hun har sundhedsfaglig vejledning af jer som forældre og derfor måske er relevandt at tage med og ville havde været med under alle omstændigheder også lære pædagoger og læger og sygeplejsker.

Så misforstod jeg dig, det beklager jeg

Anmeld

6. februar 2013

sne190810

Anonym skriver:

så får de en anden til det. fordi de så regner med jeg ikke vil opdage det . men sjovt nok de enste som kan høre lyde er på den den ene side . og jeg kan li så tydlig høre dem hver dag også samt ders hund . men så må jeg jo også bare klage over dem altså .. 

tænk det skal så lang ud . og så fordi jeg har en datter så rammer det mig hårere end det nogen sinde vil gøre ved dem ..

Ingen grund til at gå i børnhave-mood
Så er du jo ikke et hak bedre selv.

Åben dit hjem for de to som kommer, for som sagt har du ikke noget at skjule, og så er den fis vel slåët.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ingen grund til at gå i børnhave-mood
Så er du jo ikke et hak bedre selv.

Åben dit hjem for de to som kommer, for som sagt har du ikke noget at skjule, og så er den fis vel slåët.

har jo netop ikke klaget over dem selv om de høres konstance!

-- men har da ikke prokket mig.. 

manden er ved og dø a kræf og kan vel ikke tåle høje lyde fordi han skal sove eller er træt . 

men helt ærligt . havde de regnet med at børn ikke ville kunne høres  og voksne for den sags skyld skulle de måske finde et andet sted og bo ..

- Men det får de da også bare og vide på det møde . 

at det sku ikke fordi der bliver råbt . men det er leg og pjat 

og musik hvis der overhoved er noget og så kan jeg da fortælle at vi så også kan høre dem .. 

-- men de må åbenbart ha grim smag i munden dem inde ved siden af for de hilser ikke på os mere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.