For fanden! inberetning fra kommunen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.378 visninger
22 svar
3 synes godt om
5. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg står her og har for første gang i 5år 

idag fået en brev om at 2 sagsbehandler vil komme ud og snakke med mig da en 'hjemmesygeplejerske '' i området har inberetet noget ..

- skal lige siges jeg ved hvor det kommer fra men ikke hvad i al hverden det handler om er helt rundt på gulvet ...

- nogle som har prøvet og få sådan et brev?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Tip!

En underretning kommer ud fra at der er en som ikke mener at du passer dine børn ordentligt..

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Det lyder da ikke rart! Men hvis du ikke har noget at skjule, så er det vel "bare" at være ærlig og åben overfor dem? Det er i hvert fald min tanke...

Har ingen erfaringer, men håber du kommer godt igennem mødet

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

En underretning kommer ud fra at der er en som ikke mener at du passer dine børn ordentligt..

det jeg klar over .. 

- men har så efter følgene fundet ud af ''er tilflytter næsten lige flyttet her til ''

- det gamel mennesker som bor lige ved siden af os . 

og hende som boede her før med sin datter fik også sådan et brev

og det var samme ''anklage''

'' dette her handler om for høje lyde ''råben'' 

Anmeld

5. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeps...

blev indkaldt til samtale ang. indberetningen hvor den der har "anklaget" også er tilstede for at forklare hvorfor...

medmindre der er bevist vold eller trusler fra Jeres side af så skal hende der har indberettet sidde med til mødet...

Vi oplevede at dem der sad med indberetningen kiggede på SP som om hun var åndssvag og ikke rigtig forstod hvorfor vi var blevet indberettet...

Vi havde sønnen med da det var inden han startede i vuggestue så de kunne jo også se både ham og hvordan vi var med ham...

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det lyder da ikke rart! Men hvis du ikke har noget at skjule, så er det vel "bare" at være ærlig og åben overfor dem? Det er i hvert fald min tanke...

Har ingen erfaringer, men håber du kommer godt igennem mødet

og så får jeg det idag 

og det først om 14 dage mødet er 

- men de siger på kommunen det fordi der kommer høje lyde her inde fra .. 

meget underligt i mine øjne .. da jeg da også sagtens kan høre dem inden på den anden side .. samt deres hund som piver så snart de køre til de kommer hjem ..

-MEN JEG HAR INTET OG SKJULE , så de kan da bare komme

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeps...

blev indkaldt til samtale ang. indberetningen hvor den der har "anklaget" også er tilstede for at forklare hvorfor...

medmindre der er bevist vold eller trusler fra Jeres side af så skal hende der har indberettet sidde med til mødet...

Vi oplevede at dem der sad med indberetningen kiggede på SP som om hun var åndssvag og ikke rigtig forstod hvorfor vi var blevet indberettet...

Vi havde sønnen med da det var inden han startede i vuggestue så de kunne jo også se både ham og hvordan vi var med ham...

ringede for og høre hvad det handlede om 

og hun sagde '' der var høje lyde samt råb de kunne høre ...

- men i mit brev står der hjemme besøg og at der vil komme 2 fra børn og unge 

Anmeld

5. februar 2013

Pige2009

Lyder besynderligt

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lyder besynderligt

meget 

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.