Er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Taak... Det er simpelthen så VILDT havde forventet vi skulle i behandling om et års tid fordi han har prøvet i 3 år fær og har meget nedsæt sædkvalitet... It must be ment to be

Ja det må det godt nok  

Sikke en dejlig solstråle-historie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

Er heller ikke i tvivl længere... Eller, lidt er man vel altid indtil man ser eller høre det

Ihh det er lidt svært at "fange stregen" på kamera... men tror det ligner virkeligheden rimeligt... Men er lidt i tvivl om jeg er gået én eller tre dage over tiden, fordi min cyklus har været mærkelig på det sidste, så regner ikke med jeg kan forvente en mørk streg, sidste graviditet testede jeg først 7 dage over tiden, og den var ikke meget mørkere..

Jeg ville sige, den er positiv - så kæmpe stort tillykke 

Anmeld

6. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Den er helt klart positiv. Stort tillykke med jeres solstrålehistorie. Når man først har prøvet det, synes man alt kan lade sig gøre. 

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Nu er tvivlen helt væk, købte en digital der sagde gravid... happy happy.. nu glæder mig til at kunne offentliggøre hvem jeg er :-D

Anmeld

9. februar 2013

Benjamins'mor

Vil sige den er positiv.

Anmeld

9. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nu er tvivlen helt væk, købte en digital der sagde gravid... happy happy.. nu glæder mig til at kunne offentliggøre hvem jeg er :-D

Hvor SKØNT! Stort tillykke  til jer 

Anmeld

10. februar 2013

Camilla <3

Stort tillykke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.